Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3017

Firma i reklamy na Linkedin

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Korzyści ze szkolenia:

  • Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
  • Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
  • Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
  • Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
  • Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
  • Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin

Cel szkolenia

Korzyści ze szkolenia:

  • Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
  • Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
  • Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
  • Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
  • Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
  • Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin

Plan szkolenia

1. Organiczna komunikacja i płatna kampania

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i kiedy warto?
  • Dyskusja: jaka forma promocji jest najlepsza dla Twojej firmy?

2. Firma na Linkedin

  • Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie
  • Company page vs. ShowCase Page
  • Zasady i częstotliwość publikowania treści, używanie hashtagów
  • Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin

3. Linkedin Ads od strony technicznej

  • Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads
  • Rozliczenia

4. Reklamowanie na Linkedinie

  • Cele reklamowe
  • Budżetowanie
  • Grupy docelowe
  • Umiejscowienia
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy

5. Mierzenie efektywności kampanii

  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kiedy reklama jest efektywna?

6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)

Metodologia

warsztat, cwiczenia na koncie firmowym na LInkedin, omowienie case'ów

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 282

590,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • ONLINE
  • 00-867 Warszawa
  • Termin:   07.07.2022 09:00 - 07.07.2022 16:00
  • Zaczyna się za:  42d 3h 56m
  • Cena netto: 590,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 530502000

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl