Warszawa
Komunikacja
Otwarte
Nr szkolenia 3109

✅EMPATIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI I KLIENTAMI

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

EMPATIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI I KLIENTAMI

Zamów szkolenie:


KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11

TRENER: Dr Agnieszka Chęś 



DLA KOGO?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w zespołach i na stanowiskach gdzie ważne są bezpośrednie relacje międzyludzkie, szczególne dla menadżerów każdego szczebla, menadżerów projektu, osób mających kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, m.in. pracowników HR, działów sprzedaży i obsługi klienta, specjalistów user experience. 

Co zyskujesz rozwijając swoje kompetencje w obszarze empatii:
  • Wzmocnienie swojego wizerunku lidera
  • Lepsze rozumienie klientów i współpracowników
  • Skuteczniejsze zarządzanie zespołem – wzrost zaangażowania, mniej konfliktów
  • Poprawa umiejętności komunikacji w każdych okolicznościach, np. dawania feedbacku
  • Budowanie konstruktywnych relacji – więcej zaufania i otwartości
  • Wzrost pewności siebie w relacjach

Cel szkolenia

szkolenie daje głębokie zrozumienie czym jest empatia i jak się przejawia w zachowaniu w różnych sytuacjach biznesowych; pozwala rozwinąć umiejętności dopasowania zachowania do kontekstu z uwzględnieniem emocji własnych i pozostałych zaangażowanych stron.  

Plan szkolenia

FORMA:

Krótkie wykłady przeplatane dużą ilością ćwiczeń w parach i grupach a także analiza studiów przypadku. Studia przypadku dotyczą relacji z klientami innej grupy wiekowej i klasy społecznej, relacji hierarchicznych w pracy, relacji w zespole zróżnicowanym kulturowo, relacji konfliktowej w zespole. Szkolenie pozwala na aktywne wykorzystanie empatii w różnych kontekstach sytuacyjnych. W rezultacie uczestnicy zyskują pogłębioną świadomość własnych jak i cudzych emocji i wzorców zachowań i są przygotowani, by natychmiast wdrażać zmiany w swoim miejscu pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie – czym jest a czym nie jest empatia w biznesie w XXI wieku

  • XXI wiek - era empatii w biznesie i przejawy tego trendu
  • Czym jest empatia w biznesie – definicje; powiązane kompetencje, zachowania i postawy
  • Empatia a inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna
  • Czy jestem empatyczny/-a (krótki test diagnostyczny)
  • Empatia i różne konteksty sytuacyjne - zespół, relacje z klientami, przełożony-podwładny i podwładny-przełożony, auto-empatia
  • Kto potrzebuje empatii: „5A” - potrzeby człowieka, potrzeby efektywnych zespołów
  • Dlaczego empatia jest trudna i „niebiznesowa”
  • „Business case” dla empatii - dlaczego budować relacje oparte na empatii, czy ten wysiłek się opłaca?
2. Kompetencje i zachowania empatyczne - trening
  • Fundamenty empatii - aktywne słuchanie, czytanie emocji werbalnych i niewerbalnych
  • Akceptacja odmienności i niejednoznaczności (tolerancja/akceptacja/inkluzywność)
  • Empatia wyrażona w komunikacji – wzorce komunikacyjne (asertywność, stwierdzenia „ja…”, walidacja emocji i poglądów drugiej strony)
  • Elastyczność sytuacyjna („being situation smart”, „situational agility”)
  • Narzędzie wzmacniania empatii - mapa empatii, eksperymenty i wyobrażenia, technika wywiadu pogłębionego
3. Empatia w zespole i w organizacji
  • Zachowania przywódcze a empatia - branie odpowiedzialność za emocje swoje i innych w danej sytuacji i w relacji
  • Dynamika grupy – empatia a hierarchia
  • Zachowania statusowe – techniki budowania i skracania dystansu społecznego, empatia „w górę” i ”w dół”
  • Konstruktywny feedback jako przejaw empatii
  • Różnice kulturowe w zespole a empatia
  • Empatia w cyfrowym świecie - wyzwania pracy w zespołach zdalnych
  • Kultura organizacyjna a empatia

Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 240

1 190,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Centrum Konferencyjne, Warszawa
  • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
  • Termin:   25.10.2024 09:00 - 25.10.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  9d 14h 23m
  • Cena netto: 1 190,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com