EMPATIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI I KLIENTAMI
KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11
TRENER: Dr Agnieszka Chęś
DLA KOGO? Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w zespołach i na stanowiskach gdzie ważne są bezpośrednie relacje międzyludzkie, szczególne dla menadżerów każdego szczebla, menadżerów projektu, osób mających kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, m.in. pracowników HR, działów sprzedaży i obsługi klienta, specjalistów user experience.
Co zyskujesz rozwijając swoje kompetencje w obszarze empatii:
- Wzmocnienie swojego wizerunku lidera
- Lepsze rozumienie klientów i współpracowników
- Skuteczniejsze zarządzanie zespołem – wzrost zaangażowania, mniej konfliktów
- Poprawa umiejętności komunikacji w każdych okolicznościach, np. dawania feedbacku
- Budowanie konstruktywnych relacji – więcej zaufania i otwartości
- Wzrost pewności siebie w relacjach