Mazowieckie
Reklama
Otwarte
Nr szkolenia 2221

Effective Presentations in English - prezentacje w j.angielskim - szkolenie otwarte

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

EFFECTIVE PRESENTATIONS IN ENGLISH 

PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W JĘZYKU ANGIELSKIM

Szkolenie Effective Presentations in English ma charakter warsztatowy i zaprojektowane jest w ten sposób, by rozwijać umiejętności niezbędne do prowadzenia swobodnej i efektywną prezentacji w języku angielskim.

PROFIL UCZESTNIKÓW
Szkolenie Effective Presentations in English  przeznaczone jest dla osób, których praca wymaga prowadzenia prezentacji w języku angielskim.


Cel szkolenia

CEL SZKOLENIA

Szkolenie Effective Presentations in English, całkowicie prowadzone w języku angielskim, pozwala nabyć i rozwinąć umiejętności komunikacyjne w zakresie prowadzenia prezentacji w języku angielskim poprzez połączenie i wykorzystanie praktycznych metod szkoleniowych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Po ukończeniu szkolenia Effective Presentations in English uczestnicy:

  • Rozwiną umiejętności efektywnego prowadzenia prezentacji w języku angielskim
  • Poznają zasady tworzenia skutecznych prezentacji
  • Poznają sposoby rozpoczynania, przeprowadzania i podsumowywania prezentacji
  • Poznają sposoby radzenia sobie z problemami i pytaniami w trakcie prezentacji
  • Rozszerzą zakresu słownictwa specjalistycznego w zakresie prowadzenia prezentacji w języku angielskim
  • Będą potrafili skutecznie wykorzystywać słownictwo niezbędne do prowadzenia prezentacji w języku angielskim
  • Będą potrafili prezentować materiały audio-wizualne wykorzystywane podczas prezentacji
  • Będą potrafili efektywnie prezentować dane liczbowe

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Architektura i projektowanie
Badania i rozwój (R&D)
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
HR - Zasoby ludzkie
Inżynieria i projektowanie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
Kadra zarządzająca
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nieruchomości
Opieka medyczna: farmacja
PR - Public Relations
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Zakupy

Szkolenie Effective Presentations in English przeznaczone jest dla osób, których praca wymaga prowadzenia prezentacji w języku angielskim.

Korzyści dla firmy

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA EFFECTIVE PRESENTATIONS IN ENGLISH

1. PLANNING

  • Steps to preparing your presentation
  • Presentation techniques
  • The audience
  • Structure of the presentation

2. GETTING STARTED

  • Welcoming a speaker
  • Welcoming visitors and introducing them
  • Saying who you are
  • Explaining the reasons for a presentation
  • Starting with a personal story or an interesting fact

3. THE MIDDLE OF PRESENTATION

  • Holding the audience’s attention
  • Listing information
  • Linking ideas
  • Sequencing
  • Organizing points and questions
  • Presenting options
  • Giving your opinion
  • Referring back
  • Changing topic
  • Explaining the meaning of specific words/ terms/abbreviations
  • Giving examples
  • Signposting
  • Highlighting a point

4. NUMBERS

  • Percentages
  • Fractions
  • Decimal points
  • Approximate numbers
  • Describing change ( an increase, a decrease etc.)

5. VISUAL AIDS

  • Different types of visuals
  • Interpreting visuals
  • Talking about visuals
  • Describing graphs and charts
  • Explaining graphs, charts and diagrams
  • Moving between different slides
  • Commenting on the visuals
  • Looking at details

6. PROBLEMS AND QUESTIONS

  • Dealing with difficult situations: a deleted or a wrong slide, time has run out, you have forgotten to say something, you have made a mistake,
  • Dealing with questions: a question that is not on the topic, difficult questions, you don’t understand a question, you don’t know the answer to a question, anticipating questions, asking polite questions
  • Dealing with interruptions
  • Dealing with aggressive people

7. CONCLUDING

  • Summarizing the main points
  • Summarizing advantages and disadvantages
  • Making recommendations
  • Making a final point
  • Giving your professional opinion
  • Thanking for attention
  • An informal ending
  • Ending with a quote, positive note, a final thought
  • Giving your opinion
  • Phrases for effective conclusions


Metodologia

METODY SZKOLENIOWE

Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.

  • Szkolenie prowadzone w języku angielskim
  • Mini wykłady połączone z prezentacją multimedialną
  • Próbne wystąpienia i ćwiczenie przykładowych prezentacji przez uczestników szkolenia
  • Case studies (analiza przypadków)
  • Analiza wystąpień publicznych
  • Symulacje
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Praca w grupach
  • Praca z kamerą
  • Nagrania audio
  • Nagrania video
  • Testy
  • Quizy
  • Gry komunikacyjne


TRENER

Izabela Cichosz


Jestem trenerem i coachem.  Moją pasją jest wiedza, szukanie nowych rozwiązań i możliwości, a potem przekazywanie wiedzy dalej lub wykorzystywanie jej w projektach, które prowadzę. Lubię praktyczne rozwiązania i na takie stawiam w swojej pracy. Jedną z moich pasji jest szeroko rozumiana komunikacja biznesowa w języku angielskim.

WHAT CAN I DO FOR YOU?

Wspieram klientów korporacyjnych oraz indywidualnych w osiąganiu wysokich kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim.  Prowadzę praktyczne warsztaty oraz sesje coachingowe pomagając firmom oraz osobom indywidualnym zwiększać efektywność  komunikacyjną w języku angielskim w sytuacjach biznesowych.  Tworzę i rozwijam interaktywny magazyn do nauki Business English – The Upper Hand: http://businessenglishmagazine.com/. 

 Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń biznesowych w języku angielskim:


• Business Communications Skills
• Business Presentations in English
• Negotiations in English
• Corporate/Business Meetings in English
• Business Correspondence Workshops( Business writing)
• How to write professional emails that do the job
• Call centre training in English

 MY EDUCATION BACKGROUND & QUALIFICATIONS

Ukończyłam studia magisterskie na amerykańskim uniwersytecie Clark University na kierunku Master of Science in Professional Communication, specjalizacja: Business/Corporate Communications orazstudia magisterskie z filologii angielskiej. Jestem akredytowanymegzaminatorem Educational Testing Service https://www.ets.org/, posiadam uprawnienia do prowadzenia egzaminów z Business English: TOEIC L&R, TOEIC Bridge. Jestem certyfikowanym trenerem TOEFL® iBT rekomendowanym przez ETS (Educational Testing Service) http://www.pl.toefl.eu/. Należę do organizacji The American Communication Association http://www.americancomm.org/.  Pracowałam w USA i w międzynarodowej korporacji.

Brałam udział w następujących szkoleniach:

• Effective Business Writing na Duke University https://duke.edu/
• Cykl szkoleń Oxford University Press: Teaching Business English to Pre-Work Students, Approaches to Teaching Academic Writing, Introduction to Business English, Widen Your Career Paths with English for Professionals, Group Dynamics in the language Classroom, Approaches to Teaching Academic Vocabulary, Ten tips for ESP teachers
• Cykl szkoleń Cambridge English Language Assessment: Words at Work: teaching speaking skills for the workplace
• Soft Skills Trainer
• Projekt AHEAD– Doskonalenie umiejętności zawodowych dyrektorów szkół oraz promowanie innowacyjności w instytucjach edukacyjnych przy wykorzystaniu platformy e-learningowej
• LA.PE.CO– Laboratorium Kompetencji Społecznych—podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i trenerów

oraz kursach:

Stanford University
• Characteristics of Successful Entrepreneurs 
The Open University:
* Communication, management and your own context
* Languages at Work
* Business organisations and their environments: CultureEntrepreneurial behaviour
* How teams work
* The importance of interpersonal skills
* Motivation and factors affecting motivation
* Continuity and learning
* Essay and report writing skills
* Facilitating group discussions
Coaching in Today’s Organizations—Best Practices and Common Mistakes - Patricia Overland

 CREDENTIALS


Współpracuje lub współpracowałam z takimi firmami i organizacjami jak:  X Trade Brokers Dom Maklerski; Bank Pekao; Wojsko Polskie; Schindler Polska; Henkel; ForBiznes Audyt-Libsz Kępka Zielińska– biegli rewidenci; M R Investments Sp. Z o.o; Kamoka Auto Parts; Dinx Misztela Spółka Jawna, Bank Nordea, Sports Club Sp.z o.o, Geoban- grupa Santander Consumer Bank: Geoban S.A.; Znany lekarz sp. z o.o; KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.;   Asseco Poland S.A. , Predica Sp. z o.o., Międzynarodowe Centrum Podyplomowe Społecznej Akademii Nauk, Internel Sp.z o.o  i wiele innych.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: angielski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 417

1 690,00 zł1 990,00 zł + VAT (zw.)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Mazowieckie
  • Termin:   26.06.2018 09:00 - 27.06.2018 16:00
  • Zaczyna się za:  33d 6h 49m
  • Cena netto: 1 690,00 zł
    1 990,00 zł
  • Trenerzy:

  • Izabela Cichosz

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Elsnera 15/17, 92-504 Łódź