Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3083

✅Copywriting w biznesie i marketingu - sztuka dobrego pisania

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Copywriting w biznesie i marketingu - sztuka dobrego pisania

Zamów szkolenie:

Szkolenie Copywriting w biznesie, marketingu i sprzedaży (szkoleniaatrium.pl)

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11

TRENER: Adrian Tomaszewski 

Cel szkolenia

CELE SZKOLENIA
  • umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów 
  • jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  • jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego – aby osiągnąć cel
  • lepsze zrozumienie Twoich tekstów i komunikatów marketingowych
  • poprawa komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla firmy - celów marketingowych, sprzedażowych, ale również przyda się bardzo w komunikacji biznesowej z klientami i kontrahentami
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
  • dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i pisać ładnie oraz ciekawie ciekawie
Dla kogo:
  • marketerzy, przedsiębiorcy, copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX,

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

 JAK PISAĆ

  • Krótko
  • Prosto
  • Treściwie
  • Aktywnie
  • Wydobądź esencję
  • Konkretnie
  • Ton komunikatu
  • Bez frazesów proszę!
  • Nie zmuszaj mnie
  • Estetyka tekstu
CO PISAĆ
  • O czym jest Twój tekst?
  • Co jest w nim najważniejsze?
  • Co jest ciekawe?
  • Co ma zrobić odbiorca?
MOTYWACJE KLIENTÓW
  • Trochę psychologii
  • Najważniejsza potrzeba to…
  • Powody zakupów
  • Ważne pytanie Twojego klienta
  • Obiekcje
PROSTY JĘZYK
  • Powszechne, proste, zrozumiałe słowa
  • Bez lania wody
  • Pisz do człowieka
  • Usuń wstępniaki
  • Bez imiesłowów
  • Przydatne strony i narzędzia
SUBTELNE RÓŻNICE - jak zwiekszyć siłę przekazu bez zmieniania treści
  • Kto tu rządzi?
  • Ułatwiaj
  • Czas teraźniejszy
  • Możesz…
  • Co złego to nie my
  • Cel na pierwszym miejscu
NAGŁÓWKI, TYTUŁY
  • Jak napisać nagłówek?
  • Emocje w nagłówkach
  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
  • Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
  • 4 zadania nagłówka
19 WZORCÓW SKUTECZNYCH NAGŁÓWKÓW 4 FORMUŁY COPYWRITERSKIE JĘZYK KORZYŚCI
  • Jak wydobywać korzyści z cech?
  • Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.
LICZBY SIĘ LICZĄ
  • Liczby w komunikacie marketingowym
  • Daty, działanie na wyobraźnię
CZY POPEŁNIASZ TAKIE BŁĘDY JĘZYKOWE?
  • I co możesz z tym zrobić?
 

Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 1398

1 550,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Centrum Konferencyjne, Warszawa
  • ul. Ogrodowa 58 00-876 Warszawa
  • Termin:   24.10.2024 09:00 - 25.10.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  8d 15h 56m
  • Cena netto: 1 550,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com