Cała Polska
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3130

✅Copywriting sprzedażowy

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Copywriting sprzedażowy

Zamów szkolenie:

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11

TRENER: Justyna Bakalarska-Stankiewicz 

SZKOLENIE ONLINE,

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.



Cel szkolenia

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z copywritingu sprzedażowego?
  • Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci tworzyć teksty, które przyciągają, angażują i konwertują - zamieniają zainteresowanie na konkretne działania zakupowe.
  • Poznasz i przećwiczysz model AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), który jest kluczem do tworzenia skutecznych tekstów marketingowych.
  • Przećwiczysz pisanie angażujących treści, korzystając ze sprawdzonych metod technik copywriterskich
  • Nauczysz się tworzyć persony swoich odbiorców, dzięki temu polepszysz komunikację, a Twoje teksty będą lepiej dostosowane do potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Będziesz analizowac i optymalizować swoje treści pod kątem struktury oraz wykorzystania języka korzyści.
  • A także nauczysz się wykorzystywać sztuczną inteligencję (AI) tam, gdzie potrzebna jest efektywność i szybkość lub praca ze żmudnymi zadaniami, zyskując więcej czasu na swoje działania kreatywne. 

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA 

1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?

  • Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
  • Sztuka tworzenie person odbiorców
  • Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników
2. Cechy copywritingu sprzedażowego
  • Język korzyści – praktyczne zastosowanie
  • Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
  • Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?
3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują 
  • Treści online i offline - podobieństwa i różnice
  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
  • Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
  • Jak dbać o czytelność tekstów  
4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu
  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
  • Leady, które czytają wszyscy
  • W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
  • Jakość nie ilość - jak kondensować treści
5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego 
  • Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
  • Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty
6. Przygotowanie tekstów
  • do sklepu internetowego
  • stronę firmową / bloga
  • do materiałów drukowanych
  • na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin 
  • ... różnice i cechy wspólne
7. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w copywritingu sprzedażowym?
  • Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
  • Możliwości  ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
  • Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
  • Pomocne wtyczki do ChatGPT
  • Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT


Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 231

950,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Termin:   09.12.2024 09:00 - 09.12.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  5d 7h 2m
  • Cena netto: 950,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

tel: 222118911

email: atrium.adwords@gmail.com