Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3083

✅ COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

AI W MARKETINGU - ZWIĘKSZ EFEKTYWNOŚĆ, ZAOSZCZĘDŹ CZAS ( SZKOLENIE ONLINE )

Zamów szkolenie:

AI w marketingu. Wykorzystaj AI w pisaniu tekstów i grafice (szkoleniaatrium.pl)

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11

TRENER: Leszek A. Nowak

Cel szkolenia

  • Dowiesz się, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i jak wpływa na współczesny świat, w tym na marketing.
  • Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennym życiu zawodowym. Odkryjesz, jak AI może pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe w Twojej działalności biznesowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
  • Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści, a także przy asyście AI.
  • Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
  • Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
  • Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Sztuczna inteligencja w praktyce. Gdzie i jak będziesz mógł ją użyć?

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Najważniejsze definicje i trendy rynkowe
  • Przykłady zastosowania AI w marketingu, sprzedaży, pracy biurowej i nie tylko
2. Podstawy działania AI
  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI
3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta
  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, AIlniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych, poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów  narzędziami AI
Ćwiczenie. Rozpoznawanie nieznanego, potencjalnego nabywcy dzięki AI

Moduł 2. Randka z AI - poznaj możliwe zastosowania

1. Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia

  • Wybór narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych
2. Najpopularniejsze modele AI - zastosowanie i różnice
  •  ChatGPT (OpenAI)
  •  Gemini (Google)
  •  Copilot (Microsoft)
3. Jak współpracować z asystentem AI?
  •  Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty
  •  Anatomia prompta

Ćwiczenie. Rozszerzanie horyzontów myślowych dzięki AI

Moduł 3. Praktyczne zastosowanie Asystentów AI i używanie promptów

1. Możliwości Asystentów AI i rola promptów (zapytań)

  • Jak wybrać swojego Asystenta AI?
  • Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4
  • Anatomia dobrego prompta
  • Przykłady zastosowania promptów

Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI

Moduł 4. Kreowanie treści i grafiki

1. Generowanie koncepcji kreatywnych 2. Przygotowanie tekstów z AI

  • Treści reklamowe, ulotki, zapytania ofertowe i oferty
  • Posty w mediach społecznościowych
  • Wpisy blogowe, artykuły na strony www

Ćwiczenie. Tworzenie artykułów i postów z AI

3. Praca z dźwiękiem
  •  Przygotowanie audio-guide’ów za pomocą AI
4. Praca z grafiką i wideo
  • Tworzenie obrazów
  • Treści wideo
  • Tworzenie scenariuszy i filmów reklamowych z wykorzystaniem AI

Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI

Moduł 4. Zastosowanie asystenta AI w SEO    

 1. Jak AI może Ci pomóc w pozycjonowaniu w Google?

  • Tworzenie i analizowanie słów kluczowych
  • Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
  • Analiza konkurencji
  • Przykłady list remarketingowych
  • Przykłady list lokalizacji
2. Analiza i rekomendacje AI dla Twoich pozycji w wynikach wyszukiwania w Google

Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads

Moduł 6. Analiza danych. Nakarm robota danymi
  • Analiza badań rynkowych, danych sprzedażowych, trendów rynkowych, grup docelowych
  • Praca z plikami - wgrywanie plików, tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów

Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

Moduł 7. Aspekty prawne
  • AI a prawo autorskie
  • Spojrzenie na prawo autorskie w Polsce
  • Do kogo należą utwory wytworzone przez AI?
  • Omówienie AI Act (UE)
Przykładowe narzędzia użyte na szkoleniu:
  • ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity, MS Excel, Tome, Prism, ElevenLabs, Murf, Synthetys, Speechify, Adaily Research, PimEyes, Google Ads, Sentione, Jasper, OpenAI DALL-E3, Copilot Design, Canva, HeyGen, Pictory, Midjourney

Metodologia

warsztaty

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 296

1 090,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
  • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
  • Termin:   13.09.2024 09:00 - 13.09.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  55d 6h 53m
  • Cena netto: 1 090,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 222118911

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl