✅ CONTENT MARKETING, SEO COPYWRITING - jak pisać teksty, które przekonują klienta
Dodaj do mapy szkoleń
W mapie szkoleń
Opis szkolenia
CONTENT MARKETING, SEO COPYWRITING Zamów szkolenie: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/content-marketing-copywriting/ WSZYSTKIE SZKOLENIA AKADEMII MARKETINGU ATRIUM: https://szkoleniaatrium.pl/ Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 22 211 89 11 Kto wybiera nasze szkolenie? - Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
- Osoby zarządzający treścią stronami www
- Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO
- Blogerzy, dziennikarze
- Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www
SZKOLENIE ONLINE - Szkolenie online realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com
- W trakcie szkolenia:
- szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
- bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
- dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
- przewidziane przerwy
Cel szkolenia
Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:- uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
- praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
- dowiedzą się jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
- będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
- będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowanie treści zgodnie zgodnie z najważniejszymi wymogami SEO oraz eyetrackingu
- dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania
Plan szkolenia
Program szkolenia: Content marketing i SEO copywriting Dzień pierwszy 1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej - Różnice między outbound i inbound marketingiem
- Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
- Co działa w content marketingu?
- 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
- Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat
2. Planowanie działań content marketingu - Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
- Kanały komunikacji i model POEM
- Buyer Persona i User Experience (UX)
- Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
- Harmonogram publikacji, miejsca publikacji
3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast - Storytelling to nie opowiadanie bajek
- Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
- Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców?
- Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko?
4. Jak pisać w social mediach? - Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
- Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
- User Generated Content - czy to dla każdego?
- Współpraca z influencerami
DZIEŃ 2 5. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu - Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
- Jak dbać o czytelność tekstów
6. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki - Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
- Jak używać słów kluczowych
- Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
- Tworzenie użytecznych i krótkich linków
- Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu
7. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować? - Jak skanowane są treści w internecie?
- Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
- Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
- Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.
7. Psychologia content marketingu - Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
- Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych?
- Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
- Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować
Metodologia
Warsztat, ćwiczenia praktyczna, praca w grupach, zadania indywidualne
Dodatkowe informacje
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte
Ilość wyświetleń oferty: 5312
|