Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2821

✅ CONTENT MARKETING, SEO COPYWRITING - jak pisać teksty, które przekonują klienta

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

CONTENT MARKETING, SEO COPYWRITING
Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/content-marketing-copywriting/ 

WSZYSTKIE SZKOLENIA AKADEMII MARKETINGU ATRIUM:

https://szkoleniaatrium.pl/ 

Kontakt: szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 22 211 89 11 

Kto wybiera nasze szkolenie?
  • Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
  • Osoby zarządzający treścią stronami www
  • Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO 
  • Blogerzy, dziennikarze  
  • Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www
SZKOLENIE ONLINE
  • Szkolenie online realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com 
  • W trakcie szkolenia:
  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Cel szkolenia

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:

  • uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
    • praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
    • dowiedzą się jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
    • będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
    • będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowanie treści zgodnie zgodnie z najważniejszymi wymogami SEO oraz eyetrackingu
    • dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania

    Plan szkolenia

    Program szkolenia: Content marketing i SEO copywriting

    Dzień pierwszy

    1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej

    • Różnice między outbound i inbound marketingiem
    • Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
    • Co działa w content marketingu?
    • 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
    • Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat 

    2. Planowanie działań content marketingu

    • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
    • Kanały komunikacji i model POEM
    • Buyer Persona i User Experience (UX)
    • Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
    • Harmonogram publikacji, miejsca publikacji

    3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast

    • Storytelling to nie opowiadanie bajek
    • Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
    • Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców? 
    • Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko? 

    4.  Jak pisać w social mediach?

    • Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
    • Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
    • User Generated Content - czy to dla każdego?
    • Współpraca z influencerami 

    DZIEŃ 2

    5. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu

    • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
    • Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
    • Jak dbać o czytelność tekstów

    6. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki

    • Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
    • Jak używać słów kluczowych
    • Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
    • Tworzenie użytecznych i krótkich linków
    • Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu

    7. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?

    • Jak skanowane są treści w internecie?
    • Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
    • Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
    • Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.

    7. Psychologia content marketingu

    • Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
    • Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych? 
    • Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
    • Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować

      Metodologia

      Warsztat, ćwiczenia praktyczna, praca w grupach, zadania indywidualne

      Dodatkowe informacje

      Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta
      Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte

      Ilość wyświetleń oferty: 5312

      1 650,00 zł + VAT (23%)

      v
      Zaczyna się za:

      Miejsce i termin szkolenia

      • ONLINE
      • 00-867 Warszawa
      • Termin:   26.11.2024 09:00 - 27.11.2024 16:00
      • Zaczyna się za:  41d 15h 53m
      • Ilość dostępnych miejsc:  0
      • Cena netto: 1 650,00 zł

      AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

      ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa

      tel: 222118911

      email: atrium.adwords@gmail.com