Cała Polska
Komunikacja
Zamknięte
Nr szkolenia 692

BUSINESS CORRESPONDENCE WORKSHOP - korespondencja biznesowa w j.angielskim

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Szkolenie Business Correspondence Workshop ma formę intensywnego treningu, podczas którego uczestnicy szkolenia nauczą się redagować różne formy korespondencji biznesowej w języku angielskim. 

Cel szkolenia

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Uczestnicy szkolenia:
•    Rozwiną praktyczne umiejętności w zakresie korespondencji służbowej i biznesowej
•    Poznają zasady redagowania pism w języku angielskim
•    Poznają różnice pomiędzy stylem formalnym i  nieformalnym
•    Zapoznają się z rodzajami pism korespondencji biznesowej
•    Nauczą się używać  typowe zwroty wykorzystywane w korespondencji biznesowej w języku angielskim
•    Nauczą się pisać m. in. : listy formalne, faksy, notatki, zapytania ofertowe, raporty, wnioski, reklamacje

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
IT: Architektura i projektowanie
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nauka i szkolnictwo
Obsługa klienta
Opieka medyczna: farmacja
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy
Opieka medyczna: weterynaria
PR - Public Relations
Prawo
Produkcja i przemysł: pozostałe
Produkcja i przemysł: pracownicy produkcyjni
Produkcja i przemysł: serwis i utrzymanie ruchu
Produkcja i przemysł: zarządzanie i optymalizacja
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Usługi
Zakupy
Zarządzanie jakością
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne
Łańcuch dostaw (SCM): magazynowanie
Łańcuch dostaw (SCM): transport, flota i spedycja

Szkolenie Business Correspondence Workshop ma formę intensywnego treningu, podczas którego uczestnicy szkolenia nauczą się redagować różne formy korespondencji biznesowej w języku angielskim. Szkolenie Business Correspondence Workshop przeznaczone jest dla osób, których praca wymaga prowadzenia korespondencji biznesowej w j.angielskim w formie e-maili, listów biznesowych, faxów itd.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

  • Principles of good Writing- zasady dobrego pisania
  • Formal and informal English-  język formalny i nieformalny
  • Appropriate style and register- odpowiedni styl i rejestr
  • Abbreviations- skróty
  • Business letters- listy formalne
  • Faxes- faksy
  • E-mails- e-maile
  • Memos-  notatki
  • Enquiries – zapytania ofertowe
  • Replies- odpowiedzi na zapytania ofertowe
  • Orders- zamówienia
  • Reports- raporty
  • Proposals- wnioski
  • Complaints- reklamacja
  • Adjustments-  odpowiedzi na reklamacje


Wyżej wymieniony program szkolenia ma charakter informacyjny. Program szkolenia  dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań klienta.  Może być wzbogacony o rodzaje pism używanych w danej branży. 

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: 

info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292. 

Metodologia

METODY SZKOLENIOWE


•    Mini wykłady połączone z prezentacją multimedialną
•    Case studies  (analiza przypadków)
•    Praca indywidualna
•    Praca w parach
•    Praca w grupach
•    Ćwiczenia i gry leksykalne

TRENER

Izabela Cichosz


Jestem trenerem i coachem.  Moją pasją jest wiedza, szukanie nowych rozwiązań i możliwości, a potem przekazywanie wiedzy dalej lub wykorzystywanie jej w projektach, które prowadzę. Lubię praktyczne rozwiązania i na takie stawiam w swojej pracy. Jedną z moich pasji jest szeroko rozumiana komunikacja biznesowa w języku angielskim.

WHAT CAN I DO FOR YOU?

Wspieram klientów korporacyjnych oraz indywidualnych w osiąganiu wysokich kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim.  Prowadzę praktyczne warsztaty oraz sesje coachingowe pomagając firmom oraz osobom indywidualnym zwiększać efektywność  komunikacyjną w języku angielskim w sytuacjach biznesowych.  Tworzę i rozwijam interaktywny magazyn do nauki Business English – The Upper Hand: http://businessenglishmagazine.com/. 

 Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń biznesowych w języku angielskim:


• Business Communications Skills
• Business Presentations in English
• Negotiations in English
• Corporate/Business Meetings in English
• Business Correspondence Workshops( Business writing)
• How to write professional emails that do the job
• Call centre training in English

 MY EDUCATION BACKGROUND & QUALIFICATIONS

Ukończyłam studia magisterskie na amerykańskim uniwersytecie Clark University na kierunku Master of Science in Professional Communication, specjalizacja: Business/Corporate Communications orazstudia magisterskie z filologii angielskiej. Jestem akredytowanymegzaminatorem Educational Testing Service https://www.ets.org/, posiadam uprawnienia do prowadzenia egzaminów z Business English: TOEIC L&R, TOEIC Bridge. Jestem certyfikowanym trenerem TOEFL® iBT rekomendowanym przez ETS (Educational Testing Service) http://www.pl.toefl.eu/. Należę do organizacji The American Communication Association http://www.americancomm.org/.  Pracowałam w USA i w międzynarodowej korporacji.

Brałam udział w następujących szkoleniach:

• Effective Business Writing na Duke University https://duke.edu/
• Cykl szkoleń Oxford University Press: Teaching Business English to Pre-Work Students, Approaches to Teaching Academic Writing, Introduction to Business English, Widen Your Career Paths with English for Professionals, Group Dynamics in the language Classroom, Approaches to Teaching Academic Vocabulary, Ten tips for ESP teachers
• Cykl szkoleń Cambridge English Language Assessment: Words at Work: teaching speaking skills for the workplace
• Soft Skills Trainer
• Projekt AHEAD– Doskonalenie umiejętności zawodowych dyrektorów szkół oraz promowanie innowacyjności w instytucjach edukacyjnych przy wykorzystaniu platformy e-learningowej
• LA.PE.CO– Laboratorium Kompetencji Społecznych—podnoszenie kwalifikacji nauczycieli i trenerów

oraz kursach:

Stanford University
• Characteristics of Successful Entrepreneurs 
The Open University:
* Communication, management and your own context
* Languages at Work
* Business organisations and their environments: CultureEntrepreneurial behaviour
* How teams work
* The importance of interpersonal skills
* Motivation and factors affecting motivation
* Continuity and learning
* Essay and report writing skills
* Facilitating group discussions
Coaching in Today’s Organizations—Best Practices and Common Mistakes - Patricia Overland

 CREDENTIALS


Współpracuje lub współpracowałam z takimi firmami i organizacjami jak:  X Trade Brokers Dom Maklerski; Bank Pekao; Wojsko Polskie; Schindler Polska; Henkel; ForBiznes Audyt-Libsz Kępka Zielińska– biegli rewidenci; M R Investments Sp. Z o.o; Kamoka Auto Parts; Dinx Misztela Spółka Jawna, Bank Nordea, Sports Club Sp.z o.o, Geoban- grupa Santander Consumer Bank: Geoban S.A.; Znany lekarz sp. z o.o; KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.;   Asseco Poland S.A. , Predica Sp. z o.o., Międzynarodowe Centrum Podyplomowe Społecznej Akademii Nauk, Internel Sp.z o.o  i wiele innych.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: angielski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 9199

Do ustalenia

v

Miejsce i termin szkolenia

  • Cała Polska
  • Cena netto: Do ustalenia
  • Trenerzy:

  • Izabela Cichosz

Communication Corner Izabela Cichosz-Chmielecka

Henryka Sienkiewicza 72, 90-318 Łódź

tel: 793900292