Kraków
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 3076

✅ BUDOWANIE MARKI DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/marka-msp/

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11




Dwudniowe, praktyczne szkolenie, po którym zbudujesz samodzielnie strategię marki

DLA KOGO SZKOLENIE?
  • Właścicieli firm. Dzięki wiedzy ze szkolenia będą potrafili samodzielnie stworzyć strategię marki.
  • Marketerów oraz agencji reklamowych i freelancerów, pracujących dla firm. Będą potrafili lepiej poukładać działania brandingowe dla klientów i prowadzić spójną, bardziej skuteczną komunikację.
Czego nauczysz się i do czego to się przyda?
  • jak budować markę, od czego zacząć i po co ją mieć?
  • fakty, mity i błędy strategii marki
  • jakie są zasady pozycjonowania marki, na co pozycjonują się marki
  • jakie są składniki strategii marki
  • jak samodzielnie wykonać analizę firmy, klientów, konkurencji, trendów
  • jak samodzielnie stworzyć brand purpose, RTB, wyróżnik, UVP, archetyp, storybrand, język marki,
  • mood, wartości, hasło, język marki, spektrum osobowości marki, bank słów, okazji i opowieści, filary komunikacji
  • jak dbać markę i spójność, co to brand memory

Cel szkolenia

  • Samodzielnie stworzysz strategię marki, archetyp, wartości, wyróżnik, brand purpose, język marki, personę. Wie też, gdzie może ich skutecznie użyć, by pracowały na mocną pozycję Twojej firmy.
  • Dowiesz się jak i gdzie wykorzystać konkretne elementy strategii w sprzedaży, marketingu, ofertach handlowych, stronie, social media.
  • Nauczysz się, jak wykorzystywać mechanizmy neuromarketingowe oraz Human to Human Marketing do budowy marki.

Plan szkolenia

1. Budowa marki - od czego zacząć i jak budować markę

  • Czym jest marka dziś, po co ją mieć, co daje firmom i ludziom
  • Co to atrybuty marki
  • Zasady pozycjonowania marki
  • Na co pozycjonują się marki?
  • Co daje firmie mocny brand
  • Co daje ludziom brand
2. Jak wdrażać strategię marki praktyce?
  • Co to jest brand memory, jak go budować krok po kroku
  • Dlaczego mocne marki są nudne? Co daje spójność w budowaniu marki
  • Czym różnią się kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
  • Co to jest efekt halo, czystej ekspozycji i heurystyka dostępności
3. Analiza marki -  jak przeprowadzić samodzielnie analizę i po co?
  • Analiza firmy
  • Budowa person
  • Analiza konkurencji
  • Analiza trendów
4. Pozycjonowanie
  • brand purpose
  • RTB
  • wyróżnik
  • wartości
  • UVP
  • archetyp
  • hasło
  • storybrand
  • język marki
  • mood
  • spektrum osobowości marki,
  • bank słów, okazji i opowieści,
  • filary komunikacji
5. Cele w strategii
  • jak wyznaczyć cele marketingowe, sprzedażowe i osobiste
6. Kreacja
  • logo i KV marki
  • brand book
  • co powinien mieć brief na logo


Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 76

1 990,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Qubus Hotel Kraków
  • Nadwiślańska 6 30-527 Kraków
  • Termin:   16.05.2024 10:00 - 17.05.2024 16:00
  • Zaczyna się za:  21d 13h 30m
  • Cena netto: 1 990,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 222118911

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl