Warszawa
Analizy marketingowe
Otwarte
Nr szkolenia 3078

✅ ANALIZY RYNKU I BADANIA MARKETINGOWE

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Zamów szkolenie:

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/badania-marketingowe/

KONTAKT: SZKOLENIA@SZKOLENIAATRIUM.PL, TEL. 22 211 89 11


Potrzebujesz więcej szkoleń?

Jeśli zamówisz 3 różne szkolenia jednocześnie - otrzymasz rabat 10% na każde z nich.

BADANIA RYNKOWE I MARKETINGOWE - PO CO, KIEDY, JAK I Z KIM?

Henry Ford powiedział, że gdyby pytał, czego potrzebują konsumenci, oni odpowiedzieliby: „szybszych koni” - i samochód nigdy by nie powstał.
Czy to znaczy, że badania rynkowe i marketingowe są niepotrzebne? Nic bardziej błędnego! Czy jesteśmy na szczycie, czy zaciskamy pasa, licząc każdy grosz – nie stać nas na błędy. Pamiętamy przecież przypadki Kodaka, Nokii – byli numerem 1, …ale coś przeoczyli. 

Trzeba jednak wiedzieć „jak, kogo, kiedy” pytać i „jak” analizować odpowiedzi, które uzyskamy. Jako praktyk badań rynkowych i społecznych wielokrotnie słyszałam o „danych, które leżą na ulicy i zbierają się same”, ale uważam, że aby w gąszczu informacji dokopać się do sedna, potrzebna jest umiejętność kopania i wiedza gdzie, po co, kiedy, jak i z kim kopać. 

Badania marketingowe to źródło niezastąpionych informacji rynku, konsumencie i markach – własnych i konkurencyjnych. Dzięki nim zmniejszymy ryzyko podejmowania decyzji a zwiększymy prawdopodobieństwo rynkowego sukcesu.

 
    W JAKI SPOSÓB?

    Dowiesz się tego w odniesieniu do psychologii konsumenta i ekonomii behawioralnej, ale co ważniejsze PRZEĆWICZYSZ to na warsztacie. To szkolenie to intensywna sesja robocza, z elementami wykładu, ćwiczeń  i dyskusji grupowej. 

    Jako uczestnik/uczestniczka szkolenia będziesz mieć szanse, w bezpiecznych warunkach, przetestować sytuację budowania badania rynkowego – od problemu marketingowego do wyboru konkretnego narzędzia – np. ankiety lub  scenariusza wywiadu.

    JEŚLI:
    • Nie wiesz kiedy zrobić badanie on-line, a kiedy tradycyjnie
    • Zastanawiasz się, dlaczego to, co chcesz wiedzieć, to nie zawsze to, o co możesz się zapytać – i co zrobić, żeby dowiedzieć się prawdy o konsumencie, a  wyjść poza deklaracje badanych
    • Nie masz (wariackiej) ambicji przebadania każdego konsumenta, ale pragniesz tak dobrać próbę badawczą, by miało to sens 
    • Chciałbyś umieć rozszyfrowywać skróty typu CATI, CAPI, CAWI i PAPI 
    • Chcesz, by mistery shopper nie miał przed Tobą żadnych tajemnic
    • Pragniesz poznać rynek agencji i firm badawczych, umieć się na nim poruszać, wiedzieć co jest ważne jest przy wyborze konkretnej z nich i jak ustalić satysfakcjonujące zasady współpracy  - od briefu do końcowej prezentacji wyników
    • Zastanawiasz się, jak to w dzisiejszych czasach robić etycznie i zgodnie z prawem

    …TEN WARSZTAT JEST DLA CIEBIE!


    Cel szkolenia


    • przedstawienie roli, funkcji, zasad i metod prowadzenia badań marketingowych
    • charakterystyka wybranych narzędzi badawczych - wraz z praktycznym zapoznaniem z nimi i przetestowaniem
    • przedstawienie sposobów wykorzystania otrzymywanych wyników badawczych w działalności marketingowej organizacji

    Plan szkolenia

    1. Czym są badania rynkowe i marketingowe – po co je robić i do czego można je wykorzystywać 

    2. Kiedy warto prowadzić takie badania 

    3. Jak wygląda proces badawczy i kto się nim zajmuje

    4. Jak transformować problem marketingowy na pytania badawcze 

    • Jakie metody i techniki pomiaru wybrać?
    5. Czym różnią się od siebie jakościowe i ilościowe metody badawcze 


    6. Jakie są techniki badań i kiedy zastosować:

    • sondaż
    • ankietę
    • test
    • eksperyment
    • obserwację
    • wywiad
    • focus
    • Big Data czy pomiar pasywny 
    7. Jak zaplanować i wykonać (lub komu zlecić) badanie marketingowe


    Dodatkowe informacje

    Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

    Ilość wyświetleń oferty: 197

    2 150,00 zł + VAT (23%)

    v
    Zaczyna się za:

    Miejsce i termin szkolenia

    • Biurowiec Atrium Centrum, Warszawa
    • Al. Jana Pawła II 00-867 Warszawa
    • Termin:   12.12.2024 10:00 - 13.12.2024 17:00
    • Zaczyna się za:  175d 20h 26m
    • Cena netto: 2 150,00 zł

    AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM ▶

    Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

    tel: 222118911

    email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl