PROGRAM SZKOLENIA
1. Powitanie i wprowadzenie do szkolenia
2. Style komunikacji
- Wprowadzenie do różnych stylów komunikacji
- Wypełnienie testu przez uczestników
- Omówienie wyników i znaczenia różnych stylów komunikacji
3. Warsztat: prawidłowy przepływ informacji - Ćwiczenie - symulacja ukazująca przepływ informacji w firmie
- Omówienie wyników i feedback od prowadzącej
4. Bariery komunikacyjne - Identyfikacja głównych barier komunikacyjnych
- Strategie radzenia sobie z barierami
- Rozpoznawanie barier w komunikacji
5. Zasady aktywnego słuchania - Wprowadzenie do aktywnego słuchania i test dla uczestników
- Techniki i narzędzia aktywnego słuchania
- Ćwiczenie praktyczne w parach
6. Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej - Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
- Dyskusja na temat wyzwań i dobrych praktyk
- Ćwiczenie praktyczne z udzielania i przyjmowania feedbacku
7. Skuteczna wymiana korespondencji mailowej - Zasady pisania efektywnych e-maili
- Analiza przykładowych e-maili
- Ćwiczenie praktyczne: edytowanie e-maili
8. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów ZOBACZ: 42 SZKOLENIA MARKETING • DIGITAL MARKETING • SOCIAL MEDIA • SPRZEDAŻ • CX • AI DLA BIZNESU