Warszawa
Marketing
Otwarte
Nr szkolenia 2979

Agile w marketingu

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

AGILE W MARKETINGU

Agile nazywany jest modelem pracy XXI wieku. Okazuje się, że rewolucja podejścia zwinnego jest nie tylko dla branży IT. Elementy agilowe coraz częściej pojawiają się też w zespołach marketingowych, szczególnie w kontekście prowadzenia projektów marketingowych (wewnętrznie i zewnętrznie) oraz inspirowania efektywnej współpracy (Agile oznacza zwinność), a więc umiejętność efektywnego funkcjonowania w nieprzewidywalnym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym środowisku a pandemia COVID-19 ten proces jeszcze bardziej unaoczniła. Sukces działań marketingowych to w dużej mierze ciągła wrażliwość i dostosowanie. Dzięki zwinnym umiejętnościom obserwowania, analizowania, refleksyjności i elastyczności potrafimy dopasować swoje reakcje do potrzeb naszych klientów i współpracowników.

Gdzie Agile się sprawdzi?

Wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego początku. W pracy projektowej, w pracy koncepcyjnej i twórczej, w tworzeniu innowacji, w utrzymaniu i modernizowaniu produktów, wprowadzaniu ich na rynek. W odkrywaniu i identyfikowaniu potrzeb. Wszędzie tam, gdzie zmiana jest wpisana w naturę biznesu czy środowiska, w którym się otacza. A nawet w procesach, które charakteryzują się stałością i rutynową sekwencją zdarzeń.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Szkolenie prowadzone jest przez psychologa biznesu, trenera i wieloletniego lidera projektów Agile w dużych i małych organizacjach.
  • Łączy strawną teorię, opartą na danych i przykładach biznesowych, z praktycznym podejściem mającym na celu szybkie opanowanie nowych umiejętności.
  • Szkolenie kładzie duży nacisk na praktykę i na wypracowanie nowych sposobów pracy. Przekład solidną wiedzę na konkretne rekomendacje działań, do zastosowania od zaraz.
  • Przedstawia szerokie zastosowanie Agile, nie tylko w obszarze nowych technologii i marketingu, ale także na przykładach wdrożeń zwinności w firmach międzynarodowych i polskich.


Cel szkolenia

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Szkolenie prowadzone jest przez psychologa biznesu, trenera i wieloletniego lidera projektów Agile w dużych i małych organizacjach.
  • Łączy strawną teorię, opartą na danych i przykładach biznesowych, z praktycznym podejściem mającym na celu szybkie opanowanie nowych umiejętności.
  • Szkolenie kładzie duży nacisk na praktykę i na wypracowanie nowych sposobów pracy. Przekład solidną wiedzę na konkretne rekomendacje działań, do zastosowania od zaraz.
  • Przedstawia szerokie zastosowanie Agile, nie tylko w obszarze nowych technologii i marketingu, ale także na przykładach wdrożeń zwinności w firmach międzynarodowych i polskich.

Plan szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA

1. Poznanie globalnych trendów, insightów z rynku, kompetencji przyszłości oraz wyników badań świadczących o dobrych efektach wdrażania zwinności w organizacjach i działach marketing, o przewagach podejścia zwinnego w projektach.

2. Jak „być Agile” – kultura, wartości, zasady i praktyki leżące u podstaw wszystkich metod zwinnych.

3. Mechanizmy i efekty psychologiczne leżące u podstaw sukcesu podejścia zwinnego. Jak wzmacniać te efekty, aby maksymalizować wartość pracy Agilowej.

4. Wykorzystanie Agile w projektach marketingowych na podstawie najpopularniejszej i najczęściej stosowanej metody Scrum.

5. Jak przydzielać role Agilowe.

6. Efektywne stosowanie wydarzenia Agile:

  • sprinty
  • planowanie
  • stand-up
  • przegląd (review/demo)
  • retro w projekcie lub po prostu w zespole.

7. Tworzenie i stosowanie narzędzi Agilowych:

  • kontrakt społeczny
  • mood marbles
  • tablica zadań
  • backlog
  • user story
  • priorytetyzacja MoSCoW
  • poker planning
  • wykresy spalania
  • tablica retro.

8. Jak uzupełniać podstawowy Scrum o inne sprawdzone rozwiązania Agilowe.

9. Wykorzystywanie Agile do optymalizacji procesów na podstawie metodyki Kanban.

10. Jak współpracować Agile z agencjami i podmiotami zewnętrznymi.

11. Łączenie Agile z Design Thinking oraz innymi metodami projektowymi najczęściej używanymi w marketingu.

Dodatkowe informacje

Ilość wyświetleń oferty: 389

1 250,00 zł1 350,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • ONLINE
  • 00-867 Warszawa
  • Termin:   08.04.2021 10:00 - 09.04.2021 16:24
  • Zaczyna się za:  71d 10h 11m
  • Ilość dostępnych miejsc:  10
  • Cena netto: 1 250,00 zł
    1 350,00 zł

AKADEMIA MARKETINGU ATRIUM

Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa

tel: 530502000

email: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl