Mazowieckie
Komunikacja
Otwarte
Nr szkolenia 2494

4GROW Szkolenia komunikacja interpersonalna

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Teoretycznie każdy potrafi się komunikować.

Teoretycznie…

Praktycznie, komunikacja to obszar potężnych narzędzi do kształtowania relacji biznesowych, porozumienia i efektywności. Tak jest w naszym szkoleniu.

Komunikacja w firmie, między działami i współpracownikami jest fundamentem efektywności całej organizacji. Zobacz szczegółowy program szkolenia z komunikacji interpersonalnej!

Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia z komunikacji?

Ty i trener przez 90 min.

W ciągu roku od szkolenia komunikacja interpersonalna dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! Chcemy, aby był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie.

 Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem

Po szkoleniu, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości, albo chcesz coś przećwiczyć - nasz trener będzie służył Ci pomocą w rozmowie. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do trenera, a dostaniesz w odpowiedzi propozycje terminu, kiedy może porozmawiać. Tak długo jak będzie istniało 4GROW, bez limitu godzin do przegadania.

Przez rok - inspirujące materiały z tematu szkolenia

Nowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci mailowo, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia z komunikacji interpersonalnej pod różnorodną postacią:

  • Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów.
    Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją.
    Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.
  • Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.
    Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.

Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem

Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia komunikacja interpersonalna ) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Ciebie jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.

Wygodne fotele:)

Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń, dwie toalety na maksymalnie 10 osób i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, ekspres ciśnieniowy do kawy i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.

 

Kurs komunikacji interpersonalnej – Jak oceniają go nasi Uczestnicy i Zamawiający

Zaskakująca metoda prowadzenia szkolenia: komunikacja interpersonalna, nadająca mu nowy wymiar i wartość. Fantastyczne rezultaty! Wiele się dowiedziałam o sobie, a co więcej dzięki poznanym technikom byłam w stanie wprowadzić zmiany od razu. I to zmiany, które zostały pozytywnie zweryfikowane przez pozostałych uczestników szkolenia. Polecam wszystkim.

Manager ds. aplikacji,
Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Komunikację do tej pory uważałam za umiejętność, którą każdy posiada. Po tym szkoleniu zdałam sobie sprawę, jak bardzo mylnie mogły być odbierane sygnały wysyłane przez mnie. Świetny warsztat z komunikacji interpersonalnej! Polecam każdemu, kto choć przez chwilę poczuł się niezrozumiany przez drugą stronę. Ogromną zaletą jest indywidualny tryb prowadzenia - dopasowany osobiście do każdego uczestnika.

Młodszy Kontroler Finansowy,
Mylan Sp. z o.o.

Bardzo dobre merytoryczne szkolenie z komunikacji interpersonalnej, które mnie zainspirowało do dalszego rozwoju. Trener o wysokich kompetencjach, potrafiący zbudować od pierwszych chwil szkolenia doskonałą relację ze wszystkimi uczestnikami.

Kierownik Działu,
Siemens Sp. z o.o.

Perfekcyjnie prowadzone warsztaty z komunikacji interpersonalnej, doskonale dostosowane do określonego zapotrzebowania. Doskonały trener perfekcyjnie nawiązujący kontakt z uczestnikami, prowadzący grupę do określonego celu i wyniku. Najlepsze szkolenie na jakim do tej pory byłem.

Dyrektor Techniczny,
Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

 

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej przeprowadzone w sposób profesjonalny. Bardzo ciekawie zaaranżowane scenki. Trafne przykłady opisujące techniki.

Specjalista ds. analiz,
Raiffeisen Bank Polska S. A.

Szczerze polecam Komunikacja interpersonalna - Szkolenie przeprowadzone przez firmę 4GROW. Można z niego wynieść zarówno wiedzę teoretyczną, jak i konkretne umiejętności, przydatne każdemu, kogo praca opiera się przede wszystkim na współpracy z ludźmi, gdzie najważniejsza jest Komunikacja. Szkolenie prowadzone jest w miłej, niemal przyjacielskiej atmosferze, zapewniającej komfort i poczucie bezpieczeństwa. W głównej mierze jest to zasługą prowadzącej trenerki, osoby doskonale przygotowanej pod względem merytorycznym, z niewątpliwym urokiem osobistym. Jestem pod wrażeniem jej szerokiej wiedzy i łatwości jej przekazywania. Niewątpliwą, nie zawsze spotykaną na innych szkoleniach, zaletą jest doskonała organizacja czasu zajęć, tak że uczestnicy ani się nie nudzą, ani nie czują się przeciążeni czy przemęczeni. 
Warto wspomnieć także o ciekawych materiałach szkoleniowych, które otrzymują wszyscy uczestnicy. Są one tak opracowane. że nie ma potrzeby notowania wszystkich informacji, co odciąża osobę słuchającą i pozwala bardziej się skupić na przedmiocie szkolenia. Uczestnicy sami uzupełniają poszczególne strony, aktywnie je współtworząc. Ćwiczenia i zadania dla uczestniczących w szkoleniu, przygotowane przez trenerkę, utrwalają zdobytą wiedzę, czasami zaskakują (ale tylko pozytywnie) i inspirują do dalszego twórczego rozwoju.
To naprawdę profesjonalne, warte polecenia kursy komunikacji interpersonalnej.

nauczyciel,
wiek 50 lat - dowód na to, że nigdy nie jest za późno,
by stawiać przed sobą nowe wyzwania.

Warsztat z komunikacji interpersonalnej na wysokim poziomie merytorycznym. Prowadzone na zasadzie treningu a nie czystej teorii. Jako odbiorca jestem w pełni usatysfakcjonowany i z pewnością znajdzie ono odzwierciedlenie w moich relacjach ze współpracownikami.

Architekt Systemów: Kierownik Działu Systemów Informatycznych,
Towarzystwo Finansowe SKOK S.A.

Bardzo komfortowe miejsce i atmosfera w trakcie szkolenia z komunikacji. Inspirująca tematyka i sposób pracy z trenerem i grupą. Polecam, jeśli chcesz w przyjazny sposób zmierzyć się z poziomem swoich kompetencji.

HR Business Partner,
Hager Polo Produkcja Sp. z.o.o.

 

Szkolenie komunikacja interpersonalna pozwoliło mi wynieść wiele korzyści (które pomogą mi w lepszym komunikowaniu się z otoczeniem) z przedstawionych technik, metod komunikowania przez trenera. Uczestnicząc w poprzednich szkoleniach (inna firma) zawsze siedziałam przy stole, na obecnym szkoleniu nie było stołu, co mnie zdziwiło, ale i zaskoczyło. Ten sposób prowadzenia szkolenia spowodował, że bardzo blisko ze sobą współpracował zespół super. Szkolenie było super! Trener też jest super!

Kierownik Projektu NAV,
Eurest Poland Sp. z o.o.

W przeciwieństwie do wielu szkoleń, w których uczestniczyłam komunikacja interpersonalna - szkolenie 4GROW okazało się strzałem w dziesiątkę. Nie ma co, żałować czasu i pieniędzy na szkolenie, które wyposaża Cię w wiedzę i daje szansę na rozwinięcie umiejętności, które mogą uczynić Ciebie, Twoje otoczenie i relacje z innymi lepszymi. Polecam nawet tym, którzy myślą, że ich relacje z otoczeniem nie są najgorsze. Prowadząca zajęcia nie jest nawiedzonym, zmanierowanym trenerem czy psychologiem, który uważa, że zastosowanie technik w komunikacji jest zawsze uniwersalne i rozwiązuje, każdy problem w relacji człowiek-człowiek. Życzliwość i niezwykła umiejętność słuchania przez trenera sprawiła, że mogłam się otworzyć i przełamać podczas wykonywania ćwiczeń.

Inspektor ds. marketingu,
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

Cel szkolenia

U nas nauczysz się:

  • Rozumieć i wykorzystywać Ukryte poziomy komunikatu™, co zamieni wiele dotychczasowych kłótni i nieporozumień na zgodną współpracę.
  • Zarządzać rozmową, także w zespole: kontrolować jej przebieg, modelować jej kierunek, doprowadzać do meritum.
  • Programować neurolingwistyką przekaz i odbiór.
  • Radzić sobie z chwytami komunikacyjnymi wpływającymi na nas podświadomie.
  • Dopasowywać się komunikacyjnie do różnych ludzi ze względu na "typ osobowości", metaprogram, pokolenie, płeć, poziom ufności, itp.
  • Łagodzić napięcia i budować porozumienie słowem, tonem i gestem.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Administracja publiczna
Audyt i controlling
Badania i rozwój (R&D)
BHP i ochrona środowsika
Budownictwo
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Finanse i bankowość
Gastronomia
Grafika/Fotografia
Hotelarstwo i turystyka
HR - Zasoby ludzkie
Inżynieria i projektowanie
IT: Architektura i projektowanie
IT: Pozostałe
IT: Programowanie
IT: Wdrożenia i testy
IT: Wspracie techniczne i administracja
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nauka i szkolnictwo
Nieruchomości
Obsługa klienta
Opieka medyczna: farmacja
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy
Opieka medyczna: weterynaria
PR - Public Relations
Prawo
Produkcja i przemysł: pozostałe
Produkcja i przemysł: pracownicy produkcyjni
Produkcja i przemysł: serwis i utrzymanie ruchu
Produkcja i przemysł: zarządzanie i optymalizacja
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Usługi
Zakupy
Zarządzanie jakością
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne
Łańcuch dostaw (SCM): magazynowanie
Łańcuch dostaw (SCM): transport, flota i spedycja

Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą się pozbyć problemów interpersonalnych w obszarze jakim jest komunikacja.

Korzyści dla firmy

Pracownik będzie potrafił dotychczasowe kłótnie i nieporozumienia zamieniać na zgodna współpracę dzięki rozumieniu i wykorzystywaniu ukrytych poziomów komunikatu™.
Pracownik dostanie informację zwrotna jak możne poprawić swój styl komunikacji.

Korzyści dla uczestnika

• Nauczysz się rozumieć i wykorzystywać Ukryte poziomy komunikatu™, co zamieni wiele dotychczasowych kłótni i nieporozumień na zgodną współpracę.
• Nauczysz się zarządzać rozmową, także w zespole: kontrolować jej przebieg, modelować jej kierunek, doprowadzać do meritum.
• Nauczysz się programować neurolingwistyką przekaz i odbiór.
• Nauczysz się radzić sobie z chwytami komunikacyjnymi wpływającymi na nas podświadomie.
• Nauczysz się dopasowywać się komunikacyjnie do różnych ludzi ze względu na "typ osobowości", metaprogram, pokolenie, płeć, poziom ufności, itp.
• Nauczysz się łagodzić napięcia i budować porozumienie słowem, tonem i gestem.

Plan szkolenia

Program szkolenia z komunikacji interpersonalnej

Trening interpersonalny
  • Trening komunikacji w sytuacjach konfrontacyjnych
  • Trening dawania informacji zwrotnej w trudnych interpersonalnie sytuacjach
  • Trening proaktywności - brania odpowiedzialności za sytuację i podejmowania działań
Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej
  • Jak dać feedback korygujący lub docenić,
  • Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
  • Jak pospieszać opieszałych,
  • Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach,
  • Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
  • zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
  • zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność u odbiorcy,
  • wzmocnić swój autorytet.

 

Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem szkolenia z komunikacji interpersonalnej lub czytaj dalej.

 

Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę
  • Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
  • Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej Cię rozumieli?
  • Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych (4 par uszu) wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia?
  • Praktyczne sposoby na dobrą komunikację z różnymi rozmówcami, np.
  • kobiety vs. mężczyźni - jak znaleźć wspólny język,
  • „przewrażliwieni” - jak uchronić ich od przykrych uczuć vs. „nieczuli” - jak uaktywniać w nich empatię,
  • "nadinterpretujący" - jak uchronić ich przed złą interpretacją vs. "mało domyślni" - jak pomóc im w lepszym rozumieniu,
  • Baby boomers, pokolenia X, Y (Millenialsi) i Z – jak trafić swoim komunikatem do odpowiedniej generacji?
Jak podnieść efektywność Twojej komunikacji interpersonalnej
  • Trening interpersonalny – Twój aktywny trening komunikacji w grupie z feedbackiem i wskazówkami „na gorąco” – od trenera i od innych uczestników szkolenia (do Twojego sposobu komunikowania się werbalnie i mową ciała),
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna – techniki wzmacniające przekaz słowny i mowę ciała w taki sposób, abyś lepiej osiągał oczekiwany efekt w komunikacji (np. wzmocnił przekaz, zbudował autorytet, zaangażował odbiorców)
  • A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania” – jak radzić sobie gdy rozmówca jest rozgadany / „lejący wodę” lub małomówny / zamknięty w sobie:
  • Dopytywanie
  • Zatrzymywanie
  • Podsumowywanie
  • Odzwierciedlanie
  • Parafrazowanie (parafraza do treści oraz głęboka parafraza z ramą rozwiązania)
Siła różnych pytań w rozmowie – np. jak lepiej kontrolować rozmowę, uzyskiwać informacje, budować odpowiedzialność i proaktywność rozmówcy – odkryjesz potencjał pytań zamkniętych, otwartych oraz coachingowych. Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie
  • Technika asertywnego zgłaszania własnego pomysłu / rozwiązania,
  • Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć ich autorowi skrzydeł – autorska technika do szybkiej konstruktywnej krytyki pomysłu (przydatna szczególnie w dyskusjach zespołowych),
  • Jak zareagować „z klasą”, konstruktywnie, gdy ktoś Cię krytykuje na forum,
  • Strategia Walta Disney’a – jak z niej skorzystać, aby dojść do porozumienia lub wypracować wspólnie rozwiązania?

 

Neurolingistyka w komunikacji - jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel
  • Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
  • generalizacje i kwantyfikatory ogólne
  • brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
  • przerzucanie odpowiedzialności
  • równię pochyłą
  • czytanie w myślach i ukryte założenia
  • modalne operatory konieczności
  • modalne operatory możliwości
  • nominalizacje
  • niedookreślone rzeczowniki
  • niedookreślone czasowniki
  • oceny i sądy,
Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu, Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni). Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne
  • Metaprogramy, czyli w jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy nasze własne strategie komunikacyjne,
  • Przegląd najważniejszych Metaprogramów:
  • proaktywny vs reaktywny,
  • „od” vs „ku”,
  • wewnętrzny vs zewnętrzny,
  • opcje vs procedury / ogólny vs konkretny,
  • zgodność vs niezgodność.
Praktyczne wskazówki komunikacyjne – po czym poznać, z jakiego Metaprogramu korzysta Twój rozmówca i jak przełożyć to na efektywniejszą rozmowę.

W trakcie całego szkolenia: komunikacja interpersonalna będziesz otrzymywał informację zwrotną na temat Twojego stylu komunikacji i podpowiedzi, jak możesz doskonalić się w tym zakresie.

Większość problemów interpersonalnych jest skutkiem nieświadomej niekompetencji w obszarze jakim jest komunikacja. Szkolenia z komunikacji otworzą Ci oczy na to, jak wiele możesz zmienić w relacjach zawodowych i prywatnych na lepsze. 

 

Jeśli jesteś menedżerem lub liderem zespołu projektowego i szukasz niezwykłego szkolenia dla całego Twojego zespołu, to może zainteresować Cię nasz wyjątkowy warsztat, który wykracza poza powyższy program szkolenia z komunikacji interpersonalnej.

Jeśli chcesz, by Twój zespół w możliwie najlepszy sposób wykorzystywał swój potencjał i nie tracił energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Was! 

Zapraszamy cały Twój zespół do udziału w warsztacie, który będzie dla Was „turbodoładowaniem”, pomoże Wam „poznać się na nowo” oraz wykorzystać potęgę psychologii osobowości do zbudowania dobrej komunikacji, otwartości i współpracy pomiędzy Wami! Kliknij i przeczytaj program tego wyjątkowego warsztatu: Osobowość zgranego zespołu – warsztat wzmacniający dobrą komunikację, zaufanie i współpracę w zespole.


 

Metodologia

Jak projektujemy część warsztatową szkolenia z komunikacji

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania z zakresu psychologii procesu nauczania.
Szkolenie zostanie zaprojektowane zgodnie z naszą autorską metodologią, której fundamentem jest cykl uczenia się dorosłej osoby, opracowany przez Davida Kolba.
Na każdy moduł warsztatowy składają się etapy:

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową, które pozwolą nam dotrzeć do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, wpływającego na zmianę, mianowicie do poziomu przekonań, znanego również jako postawa. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności
i zachowań. Jest to niebywale istotny poziom w budowaniu kompetencji – każdy z nas wie, że nie wystarczy wiedzieć, trzeba jeszcze umieć. Często też dochodzimy do wniosku, że umiemy, ale nie robimy czegoś, bo nie wierzymy już w to, albo „nie chce nam się”
– to jest właśnie wynik konfliktu na poziomie przekonań. Zatem wpływając na przekonania uczestników, sprawiamy, że zmiana zachowań, czyli stosowanie technik, przede wszystkim w ogóle wydarzy się po szkoleniu, mało tego, będzie trwała i szybka. A im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli biznes.

 

Trener będzie korzystać z różnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Trening – stawianie uczestników w realnych trudnych sytuacjach
  • Gorące krzesło – ćwiczenie na forum
  • Odgrywanie ról i scenek z sytuacji zawodowych
  • Przykłady technik lub sytuacji w znanych filmach
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Feedback na bieżąco


Jeśli chcesz się upewnić przeczytaj jeszcze więcej opinii: komunikacja interpersonalna – szkolenia 4GROW

Przede wszystkim miejsce szkolenia komunikacja interpersonalna bardzo komfortowe co dodatkowo wpływa na plus. Fantastyczny trener, który w sposób jasny i prosty przekazuje i pokazuje techniki komunikacji oraz obszary do rozwoju. Polecam!

Specjalista ds. Wsparcia,
Raiffeisen Insurance Agency Sp. z o.o.

Szkolenie komunikacja interpersonalna przeprowadzone ciekawie i profesjonalnie, w bardzo dobry sposób. Polecam wszystkim niezdecydowanym.

SQA Engineer,
IGT

Kurs komunikacji interpersonalnej poza przyjętymi schematami, zaskakujące, ale w pozytywny sposób, przez to jest inne niż wszystkie. W merytoryczny sposób zostały pokazane wszystkie zagadnienia z danego obszaru, ja osobiście wyniosłam ze szkolenia bardzo wiele korzyści, które powinny zaowocować polepszeniem komunikacji w przyszłości. Sposób prowadzenia szkolenia był wyjątkowy, relacja z trenerami bardzo przyjazna, kontaktowa. Trenerzy pozwalali na to, aby zabrać głos i się udzielać.

Siemens Sp. z o.o.

Innowacyjne oraz psychologiczne podejście do uczestników. Zaskoczenie i fakt, że co chwilę byłem pobudzony do coraz to innych interakcji na pewno w znacznym stopniu przyczynią się do polecenia przeze mnie szkolenia z komunikacji.

ds. operacyjnego zarządzania procesami sprzedaży,
Bre Bank S.A

Mogę w stu procentach podpisać się pod słowami jednego z uczestników tego szkolenia, że była to uczta duchowa i umysłowa. Szkolenie z komunikacji odnowiło moje pokłady energii oraz nadzieję w budowanie dialogu wewnątrz firmy. Im więcej takich szkoleń, tym lepiej będzie nam wszystkim.

Samodzielna Księgowa,
Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

Burza mózgu! Warsztaty z komunikacji uświadomią Twoje błędy i nauczy co należy powiedzieć w danej sytuacji. Zaskoczył mnie niekonwencjonalny sposób szkolenia z komunikacji interpersonalnej: trening, warsztaty oraz indywidualne podejście do uczestnika. Polecam szkolenie, ponieważ uzyskałam wiele technik komunikacyjnych, które mam nadzieję zastosować w sprawach zawodowych.

Specjalista,
Centrum Nauki Kopernik

Warsztat z komunikacji pozwala uświadomić sobie szereg przyzwyczajeń, rutynowych zachowań, które w skuteczny sposób uniemożliwiają właściwą i poprawną komunikację. Najbardziej wartościowe były momenty przełożenia teorii na praktykę w scenkach sytuacyjnych. Uczestnik mógł się poczuć dosłownie jak na gorącym krześle mierząc się z własnymi nawykami. Niestandardowy sposób prowadzenia szkolenia oraz intensywny program, który zachęca uczestników do wejście w interakcję nie pozwala odpłynąć myślami. Trener żywo reaguje na potrzeby i oczekiwania uczestników, co powoduje, że szkolenie żyje. Brak porównania z innymi szkoleniami o podobnej tematyce. Relacja jaką buduje trener z uczestnikami jest zaskakująco pozytywna a każdy z uczestników traktowany jest wyjątkowo. Sposób prowadzenia szkolenia nie jest sztampowy - na co niewątpliwie ma wpływ charakter i charyzma trenera. Każdy z uczestników szkolenia miał realny wpływ na przebieg szkolenia i był częściowo jego kreatorem. Dynamiczny charakter szkolenia powodował, że po pierwszym dniu szkolenia z komunikacji z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy.

Starszy specjalista ds. administracyjnych,
Centrum Projektów Europejskich

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej, w którym uczestniczyłem było jednym z nielicznych szkoleń miękkich, jakie mogę szczerze polecić każdemu. Różnorodność prezentowanych technik połączona z charyzmą trenerki świadczy o ogromnym profesjonalizmie w prowadzeniu szkoleń, jak również wiedzy trenerki.

CRM Consultant /Project Leader

Świetne szkolenie: Komunikacja interpersonalna pomagające rozwijać umiejętności komunikacji interpersonalnej. Kompetentny trener z doskonałym podejściem do uczestników.

Biotec Lasers Polska Sp. z o.o. Sp.
k.

Dzięki szkoleniu zyskałam bardzo istotne informacje dotyczące mnie samej: jakie błędy popełniam w komunikowaniu, przez co nie osiągam pożądanych celów, czy co muszę zmienić w swoim postępowaniu. Najbardziej wartościowe dla mnie były ćwiczenia (odgrywane sytuacje) oraz spostrzeżenia trenera. Zaskakujący był początek szkolenia. Kurs komunikacji interpersonalnej był wyjątkowy ze względu na rozbudowaną część warsztatową, cały czas praca własna lub zespołowa, brak wykładu. Bardzo owocne doświadczenie. Trener zbudował bardzo dobre relacje zarówno ze mną jak i z pozostałymi uczestnikami. Bardzo dobry sposób prowadzenia szkolenia przez trenera, bardzo konkretne działania, dobre przygotowanie i profesjonalizm.

Centrum Nauki Kopernik

Dzięki szkoleniu mam świadomość własnych mocnych stron. Ciekawy nieszablonowy sposób prowadzenia zajęć z dużą interakcja i scenkami, które pozwoliły się sprawdzić w praktyce. Trener zbudował mocny autorytet a wiedza, która przekazywał była rzetelna i merytoryczna. Szczerze polecam warsztaty z komunikacji.

Event Executive,
Creality Sp. z o.o.

Szkolenie komunikacja interpersonalna jest furtką do lepszego świata. Dostajemy narzędzia, podpowiedzi i wskazówki, jak ulepszyć otaczającą nas rzeczywistość. Czy skorzystamy, zależy od nas. Otwarcie tej furtki to otwarcie siebie, dzięki któremu dając, zyskujemy.

Samodzielna Księgowa,
Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.

W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę szkolenia Komunikacja interpersonalna.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 155

1 590,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Mazowieckie
  • Termin:   25.06.2019 09:00 - 26.06.2019 16:00
  • Zaczyna się za:  5d 14h 42m
  • Cena netto: 1 590,00 zł
  • Trenerzy:

  • Karolina Prusińska

4GROW

Matarewicza 4e, 05-230 Kobyłka