Warszawa
Obsługa klienta
Otwarte
Nr szkolenia 2326

Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta

0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia

Korzystając z usług banku, operatora sieci komórkowej czy robiąc zakupy w osiedlowym sklepie spodziewamy się więcej niż tylko uprzejmej obsługi, oczekujemy wyjątkowego traktowania, zrozumienia naszych potrzeb, cierpliwości i życzliwości.

Tego samego oczekuje od Ciebie Twój Klient.

 Dowiedz się jak zjednać sobie Klienta i zadbać o jego potrzeby, w jaki sposób go zrozumieć i być przez niego zrozumianym.

 

Profesjonalna obsługa Klienta – szkolenie 4GROW - Jak nasi Uczestnicy i Zamawiający oceniają je

Szkolenie z obsługi klienta, w którym uczestniczyłam dało mi niezmiernie dużo korzyści, między innymi elementy merytoryczne szkolenia idealnie dopasowały się do moich potrzeb oraz relacja z trenerem pozwoliła na otwarcie się przed Nim i zdobycie ogromnej dawki wsparcia. Gorąco polecam!

Customer Service,
OEM Automatic Sp. z o.o

 

Sposób prowadzenia szkolenia: Profesjonalna obsługa klienta przez trenera umożliwił aktywne, wspólne rozwijanie wiedzy w tym zakresie. Dzięki temu mogłam skonfrontować swoje doświadczenie z wiedza trenera i innych uczestników, co umożliwiło mi zauważenie nad którymi elementami mojej pracy musze jeszcze popracować.

Spec. do spraw obsługi klienta,
ALAB Laboratoria Sp. z o.o.

 

Szkolenie: Obsługa klienta otworzyło przede mną niejako nową perspektywę na relacje z klientem. Zwraca uwagę na delikatność, z jaką należy prowadzić / utrzymywać kontakt z klientem, szanując jego Ego. Szkolenie nieszablonowe, poparte głęboką wiedzą.

Specjalista ds. sprzedaży w Nadleśnictwie Chojnów,
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie

 

Szkolenie miało charakter profesjonalny. Prowadzone było w sposób jasny. Fantastycznie zbudowana relacja przez trenera z uczestnikami. Ze szkolenia wychodzę z ugruntowaną wiedza na temat Profesjonalnej Obsługi Klienta. Tę wiedzę będę wykorzystywać każdego dnia. Szkolenie z obsługi klienta GODNE POLECENIA :)

Customer Service,
OEM Automatic Sp. z o.o.

 

Szkolenie: Obsługa klienta przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Przygotowanie merytoryczne trenera na najwyższym poziomie. Bardzo miła atmosfera. W Sali szkoleniowej można się poczuć jak w domu – świetny klimat, wygodne fotele. Polecam tę firmę wszystkim.

Senior VIP Specjalista ds. Obsługi Klienta,
Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

 

Super szkolenie z obsługi klienta oraz trenerka - polecam wszystkim. Miła atmosfera, ciekawie przedstawiony temat.

Asystent ds. Obsługi Klienta,
FCA Sp. z o.o.

 

Szkolenie z obsługi klienta bardzo dobrze zorganizowane, w sposób klarowny przedstawiane różne metodologie w rozwiązywaniu konfliktowych sytuacji.
Accenture

 

Szkolenie: Obsługa klienta było bardzo praktyczne, trenerowi udało się stworzyć pozytywną atmosferę w grupie. Pełen profesjonalizm. Polecam.

Specjalista wsparcia sprzedaży,
Benefit Systems SA

 

Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie z obsługi klienta. Atmosfera sprzyjająca aktywności uczestników. Praktyczne przykłady i rozwiązania.

Raiffeisen Bank Polska SA

 

Inspirujące zajęcia w miłej atmosferze. Zdobyte umiejętności wykorzystam w pracy, jak i życiu prywatnym. Jeśli chcesz się przekonać, że każda sytuacja może mieć konstruktywne rozwiązanie, gorąco polecam.

The Warsaw Voice

 

Trener prowadzący szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta

Karolina Prusińska

trener, coach, konsultant, psycholog biznesu

Profesjonalna obsługa Klienta zawsze jest dla niej na pierwszym miejscu. Przez wiele lat, pracując jako trener wewnętrzny w międzynarodowej korporacji szkoliła pracowników różnych działów (obsługa klienta, reklamacje, windykacja) z zakresu standardów obsługi klienta. Współtworzyła standardy obsługi Klienta dopasowane do specyfiki konkretnych departamentów oraz wdrażała narzędzia do oceny jakości obsługi Klienta. Szkoliła również działy back office z zakresu obsługi Klienta wewnętrznego.

Uczy proklienckiej postawy opartej na badaniu potrzeb, empatycznym słuchaniu, trosce i podejściu win-win. Takie samo podejście stosuje wobec swoich Klientów – dbając o jakość i profesjonalizm prowadzonych szkoleń i coachingów.

Czytaj więcej

 

Tak o TWOJE POTRZEBY nie zadba NIKT inny

 

Trener zapyta o Twoje potrzeby i zaproponuje optymalny program

Możesz porozmawiać z trenerem już dziś o swoich problemach i potrzebach i upewnić się, że zostaną spełnione. A zostaną spełnione, nawet jeśli wykraczają poza formułę szkolenia Obsługa klienta, bo tylko u nas "program" znaczy coś więcej niż samo szkolenie:

 

Trener zaopiekuje się Tobą na EKSTRA treningu indywidualnym

Gdy będziesz chciał zająć się wyzwaniem wykraczającym poza program szkolenia, ale związanym z jego tematem, lub przygotować się do ważnej i trudnej sytuacji, przećwiczyć i upewnić się, że optymalnie zastosujesz poznane techniki – masz 90 minut sam na sam z trenerem, w ciągu roku od szkolenia. Poza tym:

Trener wspiera Cię telefonicznie bez limitu godzin

Bo przecież po szkoleniu zaczynamy widzieć więcej, więc powstają kolejne pytania. No i pomocna dłoń przydaje się, by połączyć z Twoim życiem ogrom wiedzy i technik wyniesionych z naszego szkolenia. Dodatkowo:

Przez rok trener przesyła Ci dodatkowe materiały

Żebyś cały czas utrzymywał wysokie zaangażowanie i rozpęd w doskonaleniu się. Będziemy inspirować Cię studiami przypadku, quizami, artykułami i złotymi myślami ze szkolenia. I to jeszcze nie koniec, bo:

Twoje szkolenie odbędzie się na 100%

Bo my nie odwołujemy szkoleń. Jeśli termin szkolenia nie jest jeszcze gwarantowany, wystarczy, że zapiszesz się a my potwierdzimy zapis, by termin został automatycznie objęty gwarancją.

I wygodne fotele:)

Stworzyliśmy własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla uczestnika: szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń, dwie toalety na maksymalnie 10 osób i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, ekspres ciśnieniowy do kawy i soki owocowe 100%.

Cel szkolenia

Nauczę Cię:

  • Jak zbudować wizerunek profesjonalisty i zjednywać sobie klienta
  • Jak rozpoznawać potrzeby i dopasowywać właściwe dla klienta rozwiązanie
  • Jak prowadzić efektywne rozmowy, panować nad ich czasem i przebiegiem
  • Jak rozpoznawać typy zachowań klientów i dostosowywać do nich sposób rozmowy
  • Jak stawiać czoło trudnym rozmowom, rozpoznawać i zarządzać obiekcjami klienta
  • Jak mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Administracja
Administracja publiczna
Architektura i projektowanie
Audyt i controlling
BHP i ochrona środowsika
Budownictwo
Elektronika i telekomunikacja
Energetyka i elektryka
Finanse i bankowość
Gastronomia
Grafika/Fotografia
Hotelarstwo i turystyka
Marketing i promocja
Media, sztuka i rozrywka
Nieruchomości
Obsługa klienta
Opieka medyczna: farmacja
Opieka medyczna: medycyna
Opieka medyczna: personel pomocniczy
Opieka medyczna: weterynaria
Sport, zdrowie i uroda
Sprzedaż/Handel
Ubezpieczenia
Usługi
Zakupy
Łańcuch dostaw (SCM): logistyka i procesy logistyczne
Łańcuch dostaw (SCM): magazynowanie
Łańcuch dostaw (SCM): transport, flota i spedycja

Korzyści dla firmy

Profesjonalny wizerunek pracowników
Zwiększona efektywność podczas rozmów z klientami
Umiejętność lepszego rozpoznawania potrzeb klienta

Korzyści dla uczestnika

Zwiększenie poczucia własnej pewności w kontaktach z klientem
Umiejętność dopasowywania komunikatu do typu osobowości klienta
Umiejętność mówienia NIE klientowi, nie tracąc przy tym jego przychylności

Plan szkolenia

Program szkolenia z obsługi klienta

Kim jest Twój klient i czego od Ciebie oczekuje?

Korzystając z usług banku, operatora sieci komórkowej czy robiąc zakupy w osiedlowym sklepie spodziewamy się więcej niż tylko uprzejmej obsługi, oczekujemy wyjątkowego traktowania, zrozumienia naszych potrzeb, cierpliwości i życzliwości. Tego samego oczekuje od Ciebie Twój klient, dlatego tak ważna jest profesjonalna obsługa klienta. Szkolenie Ci wyjaśni:

  • Jakie są aktualne standardy w obsłudze klienta i czym jest najwyższa jakość obsługi?
  • Co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
  • Jak zbudować wiarygodność i zaufanie w relacji z klientem?
  • Jak sprawić, aby klient czuł się traktowany indywidualnie?
  • Jak zadziwiać swoją obsługą tak, by klient powiedział „wow!”

 

Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem Obsługa klienta – szkolenia 4GROW lub czytaj dalej.

 

Przepis na skuteczną komunikację z klientem – czyli jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym

Zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do potrzeb klienta i zaoferować mu najlepsze rozwiązanie? Nie masz pewności, jakich słów użyć, a jakich lepiej unikać? Zmienimy to - najlepsza obsługa klienta - szkolenia 4GROW pokażą Ci przepis na skuteczną komunikację:

  • Czy zdarzyło Ci się usłyszeć od klienta: „nie to miałem na myśli”, „potrzebuje czegoś innego”? Czy zdarzyło się, że klient po dłuższej rozmowie, wycofał się, a ty nie wiedziałeś, czemu nie udało się z nim porozumieć? Co stanęło na przeszkodzie? Nauczę Cię, jak słuchać – by wychwycić to, co najważniejsze i odpowiednio dopasować rozwiązanie do potrzeb klienta.
  • Czy wiesz, że możesz jednym pytaniem uzyskać więcej niż zadając 10 innych pytań? Pokażę Ci, jaka moc tkwi w zadawanych przez Ciebie pytaniach i jak je wykorzystywać na różnych etapach rozmowy.
  • Masz dobre intencje, chcesz doradzić klientowi jak najlepiej, a mimo to po drugiej stronie spotykasz się z nieufnością i wątpliwościami? Nauczę Cię prezentować własne intencje oraz odkrywać intencje klienta i dzięki temu budować trwałe i satysfakcjonujące relacje.
  • Czy wiesz, że słowa mają magiczną moc? Mogą być pomocą lub przeszkodą w budowaniu relacji. Pokażę Ci, jak poprzez język wyrażać troskę i dbałość o klienta oraz jak budować własny autorytet.
  • Zastanawiasz się, jak etycznie skierować klienta ku optymalnemu rozwiązaniu? Nauczę Cię właściwie stosować język korzyści i osiągać swoje cele.

Efektywna rozmowa – czyli jak szybko i sprawnie zadbać o klienta zachowując najwyższą jakość obsługi

Klient nie lubi czekać, stać w kolejce, „wisieć” na linii. Jak szybko i sprawnie rozwiązać sprawę klienta? Czy jeden, dobrze przygotowany skrypt rozmowy, przyniesie oczekiwane rezultaty? Czy lepiej nie przygotowywać się i do każdego klienta podchodzić inaczej? Dowiedz się, jak przeprowadzić efektywną rozmowę i o co zadbać podczas kontaktu telefonicznego, czyli jak powinna wyglądać telefoniczna obsługa klienta - szkolenie odpowie na pytania:

  • Jak przygotować się do rozmowy, by zrobić dobre wrażenie i zachęcić do współpracy?
  • Czy wiesz, że nie tylko to, co mówisz, ale również to, jak mówisz ma wpływ na przebieg rozmowy z klientem? Czy wiesz, że ludzie już na podstawie samej barwy głosu oceniają, czy dana osoba jest sympatyczna i czy się z nią dogadają, czy nie? Poznaj tajemnicę ‘dostrojenia się’ do klienta przez telefon.
  • Jak nie stracić kontroli nad rozmówcą i rozmową? Dowiesz się, jak przeprowadzić klienta przez poszczególne etapy rozmowy, by zrealizować swoje cele i zadbać o jego satysfakcję.

Jaki jest Twój klient?

Energiczny i gadatliwy? Spokojny i niepewny? Zadający 100 pytań? Konkretny i pewny siebie? Jak z nim rozmawiać? O co zadbać, by poczuł się usatysfakcjonowany z kontaktu z Tobą? Pomoże Ci w tym nasze szkolenie – obsługa klienta, między innymi dowiesz się :

  • Jak rozpoznać dany typ klienta i jakie są jego najważniejsze potrzeby?
  • Jak dopasować się do danego typu, by zapewnić satysfakcję obu stron?
  • Jak zmienia się sposób komunikacji każdego z typów pod wpływem stresu? Poznasz „zły dzień” klienta i nauczysz się odpowiednio reagować.

Uwaga, „trudny klient" – czyli jak zjednać sobie klienta w trudnych sytuacjach

„Jest Pan niekompetentny”, „To musi być zrobione natychmiast”, „Nie ma Pani racji”, „Tak się nie traktuje klienta!”. „Kur… co to ma znaczyć!!!?” – w kontakcie z klientem zdarzają się różne sytuacje, czasami padają „mocne” słowa. Umiejętność radzenia sobie z „trudnym klientem” świadczy o profesjonalizmie pracownika. Naucz się skutecznych technik:

  • Jak rozpoznać jawne i utajone zastrzeżenia? Jak odpowiedzieć na zażalenia i niezadowolenie klienta?
  • Jak sobie radzić, gdy klient mówi „nie”? Pokażę Ci, jak stosować techniki zarządzania obiekcjami.
  • Czy zdarzyło Ci się, że klient zaczął Cię obrażać, wypowiadać się negatywnie na temat firmy lub Twojego sposoby obsługi? A może trafił Ci się wulgarny klient? Czy wiesz, jak wyznaczyć granice i asertywnie odpowiedzieć na takie zachowania ze strony klienta?
  • Czy chciałbyś czasami odmówić klientowi? Chciałbyś powiedzieć „nie”, zachowując przy tym dobre relacje. Nauczę Cię sztuki asertywnego odmawiania.
  • Jak poradzić sobie ze zdenerwowanym, krzyczącym, roszczeniowym, aroganckim klientem? Wypracujemy rozwiązania sytuacji problemowych, bazując na Twoich przykładach.  

Zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach z klientami

Profesjonalista jest opanowany, nie działa pod wpływem emocji, potrafi odpowiednio wcześnie zauważyć swoje zdenerwowanie i zarządzić nim tak, by nie wpływało to na przebieg rozmowy z klientem. Jak to zrobić szybko i skutecznie?

Odkryj, co kryje się za negatywnymi emocjami i naucz się je zmieniać, tak by wspierały Cię w profesjonalnej obsłudze klienta.  

  • Jak „odreagować” stres? Jak wzmocnić swoją odporność na stres? – dowiesz się, czym jest mindfulness w biznesie i poznasz proste techniki na obniżenie stresu, do wykorzystania w pracy i po pracy.   
  • Zbuduj swój autorytet i wizerunek profesjonalisty, podbij serca Klientów!

 

Jeśli chcesz się upewnić przeczytaj jeszcze więcej opinii Profesjonalna obsługa klienta – szkolenia 4GROW

Korzystając ze szkolenia: Obsługa klienta 4GROW byłem całkowicie zaskoczony jego formą prowadzenia. Była ona całkowicie inna od tej, jaką znałem ze szkoleń, w których do tej pory uczestniczyłem. Dzięki temu było ono bardziej efektywne dla mnie. Relacja zbudowana przez trenera z uczestnikami była wyjątkowa, pozytywnie wpływająca na sposób nauczania. Myślę, że dzięki temu szkoleniu wiele ulegnie zmianie na lepsze, co pozwoli mi na osiągnięcie wielu, do tej pory niedostępnych dla mnie rzeczy.
Grupa Żywiec S.A.

Szkolenie: Profesjonalna obsługa klienta jest prowadzone przez praktyków w ciekawej, warsztatowej formie. Trenerzy bardzo indywidualnie podchodzą do każdego uczestnika. Naprawdę warto polecić.
Raiffeisen Bank Polska S.A.

Kurs Obsługa klienta spełnił wszystkie moje oczekiwania, gdyż był bardzo mocno nastawiony na nasze potrzeby. Trenerzy na każdym kroku analizowali każdy etap warsztatów oraz podchodzili indywidualnie do każdego Uczestnika. Dzięki tak indywidualnemu podejściu szkolenie to było zdecydowanie bardziej efektywne od innych odbytych przeze mnie szkoleń.
 DB Schenker Sp. z o.o.

Na szkoleniu poznałem techniki prowadzenia rozmów. Nauczyłem się uwypuklania ważności treści na „TAK” oraz wychwytywać błędne używanie treści na „NIE”. Szkolenie pozwoliło mi uświadomić sobie, ile zależy od nas w relacjach z Klientem. Trener zbudował fajną relację, co pozytywnie wpłynęło na komunikację z grupą. Fajne szkolenie z obsługi klienta prowadzone w partnerskim stylu.
Koordynator grupy,

Man Bus Sp. z o.o.

Szkolenie obsługa klienta zostało poprowadzone w sposób przeze mnie oczekiwany. Poznane narzędzia i techniki przydadzą się wszystkim tym, którzy mają kontakt zarówno ze współpracownikami, jak i kontrahentami. Szkolenie polecam! Trener posiadał odpowiednią wiedzę, którą potrafił przekazać w interesujący sposób
Specjalista ds. Zakupów,

Bridgestone Stargard Sp. z o. o.

 

W związku z wprowadzaniem RODO nazwiska pod opiniami na tej stronie zostały usunięte, aby się z nimi zapoznać zapraszamy na stronę szkolenia: Obsługa Klienta.

Metodologia

Metodologia szkolenia z obsługi Klienta

Stosujemy najefektywniejsze rozwiązania w dziedzinie psychologii procesu nauczania.

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta projektujemy zgodnie z naszym autorskim modelem uczenia się (opracowanym na bazie badań Kurta Lewina i Davida Kolba), na który składają się etapy:

  1. Postawienie Uczestnika w sytuacji wymagającej uruchomienia kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
  2. Analiza i wyciągnięcie wniosków rozwojowych z sytuacji, zdefiniowanie potrzeb i motywatorów Uczestnika do rozwoju w obszarze obsługi klienta
  3. Przekazywanie technik oraz prowokowanie do tworzenia technik w obszarze profesjonalnej obsługi klienta.
  4. Wsparcie Uczestnika w zaadaptowaniu techniki lub narzędzia obsługi klienta do sytuacji, z jakimi spotyka się w życiu
  5. Przećwiczenie z Uczestnikiem techniki lub narzędzia profesjonalnej obsługi klienta w realnej sytuacji lub eksperymentalnej (gorące krzesło, scenki, odgrywanie ról)
  6. Wsparcie Uczestnika w wyciągnięciu wniosków z doświadczenia oraz korygowaniu technik lub narzędzi profesjonalnej obsługi klienta

Stosujemy w minimum 75% czasu szkolenia formę warsztatową i treningową.

Formy te pozwalają nam docierać do jednego z najgłębszych poziomów funkcjonowania psychicznego człowieka, blokującego zmianę: przekonań. Im zmiana dokonuje się na głębszym poziomie, tym silniej pociąga za sobą zmiany na płytszych poziomach – szczególnie na poziomie wiedzy, umiejętności i zachowań. Ponieważ poziom przekonań jest najgłębszym poziomem, na jaki możemy wpływać szkoleniem, najsilniej warunkujemy rozwój kompetencji w obszarze profesjonalnej obsługi klienta. Im bardziej rozwinięta kompetencja, tym efektywniej wpływamy na środowisko, czyli dbamy o własny komfort i skuteczną realizację celów.

Trener korzysta z różnorodnych metod warsztatowo-treningowych:

  • Gorące krzesło
  • Odgrywanie ról i scenek
  • Dyskusja moderowana
  • Instruktaż
  • Przykłady audio i video
  • Ćwiczenia indywidualne, w grupach
  • Trening ze stop-klatką na feedback

 

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 222

999,00 zł + VAT (23%)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Biuro 4GROW
  • ul. Panieńska 9 lok. 25 03-704 Warszawa
  • Termin:   24.01.2019 10:00 - 25.01.2019 17:00
  • Zaczyna się za:  73d 22h 56m
  • Cena netto: 999,00 zł
  • Trenerzy:

  • Karolina Prusińska

4GROW

Matarewicza 4e, 05-230 Kobyłka