Kraków
Rachunkowość
Otwarte
Nr szkolenia 2100

Certyfikowany Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów(Kod zawodu:431101)

Z tym szkoleniem otrzymasz potwierdzenie uczestnictwa
0,00 (0 ocen)
Dodaj do mapy szkoleń
Obserwuj

Opis szkolenia




W PRAKTYCE przygotuj się do prowadzenia księgowości spółki osobowej i działalności gospodarczej. Zdobądź CERTYFIKAT ASYSTENTA DS. KSIĘGOWOŚCI 
z kodem zawodu wg kwalifikacji zawodów i specjalności MPIPS
oraz ZAŚWIADCZENIE MEN



 

TRENERZY SĄ PRAKTYKAMI RACHUNKOWOŚCI

To specjaliści księgowi i doradcy podatkowi
z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, biznesowym i zarządczym       


   
 NAUCZ SIĘ ROZLICZANIA W PRAKTYCE

  •  Weź udział w 24 h PRAKTYCZNYCH WARSZTATÓW i naucz się samodzielnego prowadzenia uproszczonej księgowości. Zajęcia poprowadzi dla Ciebie:

    * specjalista księgowy (16 h warsztatów księgowych)
    * doradca podatkowy (8h warsztatów podatkowych).
  • Na Kursie OD PODSTAW zyskasz kompleksową WIEDZĘ BIZNESOWĄ i praktycznie PRZYGOTUJESZ SIĘ DO ZARZĄDZANIA FINANSAMI spółek osobowych i działalności gospodarczych. 

  • Przez min. 70% zajęć będziesz liczył zadania, analizował case study, wypełniał druki, wystawiał faktury i dokumenty. Cały czas będziesz pracował na AUTENTYCZNYCH PRZYKŁADACH rozliczeniowych polskich firm i poznawał NAJLEPSZE SPOSOBY PROWADZENIA PKPiRZ zajęć wyniesiesz więc REALNE KORZYŚCI, a zdobyte kwalifikacje wykorzystasz NATYCHMIAST PO KURSIE.

  • Na zajęciach z Trenerem-praktykiem księgowości zyskasz UMIEJĘTNOŚĆ ROZLICZANIA pracowników, samochodów w firmie i środków trwałych. Trener-doradca podatkowy podzieli się natomiast z Tobą PRAKTYCZNYMI WSKAZÓWKAMI dot. rozliczeń podatkowych.

  • Dodatkowo otrzymasz KOMPLEKSOWE MATERIAŁY - zbiory przepisów, ćwiczenia, przykłady rozliczeniowe, wzory dokumentów księgowych i inne, które FAKTYCZNIE WYKORZYSTASZ podczas prowadzenia rozliczeń.

  • Przez cały czas trwania Kursu otoczymy Cię WSPARCIEM DORADCY, który będzie przesyłał Ci podsumowania modułów i zadania powtórzeniowe.

  • Natomiast aż przez 30 DNI od zakończenia Kursu otoczymy Cię merytoryczną OPIEKĄ POSZKOLENIOWĄ. Będzie miała ona formę e-mailową. Będziemy Cię wspierać i odpowiadać na Twoje pytania związane z programem zajęć.





Cel szkolenia


W 2017 r. według autentycznych ocen Uczestników
Certyfikowany Prowadzenia PKPIR
został oceniony na: 5,27 /6 
Sprawdź opinie



DZIĘKI KURSOWI ZWIĘKSZYSZ

  • Swoje KOMPETENCJE
  • PRZEWAGĘ na rynku pracy i w biznesie
  • UMIEJĘTNOŚCI BIZNESOWE
  • Biznesowe kontakty zgodnie z zasadami networkingu



DZIĘKI KURSOWI ZYSKASZ


DZIĘKI SZKOLENIA OTRZYMASZ

  • PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ prowadzenia, rozliczania i optymalizacji finansów spółki osobowej i działalności gospodarczej
  • SPECJALISTYCZNĄ wiedzę cenioną na rynku pracy i w biznesie
  • Przynależność do biznesowej społeczności Tax Consilium


 
To szkolenie przygotuje Cię do certyfikacji: CERTYFIKAT ASYSTENTA DS. KSIĘGOWOŚCI kod zawodu 431101 wg klasyfikacji MPiPS* Tax Consilium Sp. z o.o.

Dzięki zajęciom z praktykami biznesu zdobędziesz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku ASYSTENTA DS. KSIĘGOWOŚCI. Twoje przygotowanie potwierdzi zdanie egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną Tax Consilium i zdobycie CERTYFIKATU ASYSTENTA DS. KSIĘGOWOŚCI z kodem zawodu 431101 według kwalifikacji zawodów i specjalności MPiPS. Egzamin ma formę praktycznych zadań (analogiczne przykłady są omawiane na zajęciach). Aby uzyskać zaliczenie, powinieneś uzyskać min. 50% punktów możliwych do zdobycia. Co ważne, egzamin nie jest on obowiązkowy, nie pobieramy również za niego żadnych dodatkowych opłat (nawet jeśli podejdziesz do niego dwa razy). Możesz także z niego zrezygnować. W takim przypadku otrzymasz ZAŚWIADCZENIE MEN o ukończeniu Kursu Prowadzenia PKPiR zgodne z Rozporządzeniem MEN ws. kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Jeśli jednak zdasz egzamin, otrzymasz zarówno ZAŚWIADCZENIE MEN, jak i CERTYFIKAT.

Grupa docelowa

Specjalista Manager pierwszego szczebla Manager średniego szczebla Manager najwyższego szczebla
Audyt i controlling
Finanse i bankowość
Kadra zarządzająca
Księgowość i podatki

TEN KURS JEST WŁAŚNIE CIEBIE - jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu uproszczonej księgowości KURS PROWADZONY JEST OD PODSTAW - posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie i chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę - chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach - prowadzisz działalność gospodarczą lub spółkę osobową i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać - posiadasz co najmniej średnie wykształcenie

Korzyści dla firmy

UMIEJĘTNOŚCI BIZNESOWE
PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ prowadzenia, rozliczania i optymalizacji finansów spółki osobowej i działalności gospodarczej
SPECJALISTYCZNA wiedza ceniona w biznesie

Korzyści dla uczestnika

PRZEWAGA na rynku pracy i w biznesie
Biznesowe kontakty zgodnie z zasadami networkingu

Plan szkolenia

POZNAJ ZAKRES MERYTORYCZNY KURSU

Moduł I. Podatki w praktyce biznesowej - formy, obowiązki, możliwości - 8h (zajęcia z doradcą podatkowym)
  • 1. Podatek dochodowy
  • formy opodatkowania
  • korzyści ze wspólnego rozliczenia małżonków
  • przychody z działalności gospodarczej
  • koszty uzyskania przychodów
  • 2. Podatek VAT
  • obowiązek rejestracji podatnika VAT
  • ewidencja VAT
  • deklaracje VAT
  • transakcje wewnątrzwspólnotowe
  • import i eksport
Moduł II. Efektywne prowadzenie działalności gospodarczej oraz PKPIR. Praktyka wystawiania dowodów księgowych. - 8 h
  • 1. Zakładanie działalności gospodarczej
  • rejestracja firmy
  • zgłoszenie do ZUS
  • inne obowiązki
  • 2. Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
  • procedury obowiązujące przy zakładaniu księgi
  • zasady prowadzenia KPiR
  • ewidencje dodatkowe
  • remanent końcowy
  • 3. Dowody księgowe
  • faktury VAT
  • faktury korygujące
  • faktury VAT RR
  • faktury VAT MP
  • faktury wewnętrzne
  • inne dokumenty traktowane jak faktura VAT
  • rachunek
  • nota korygująca
  • paragony
  • raporty kasowe
  • wyciągi bankowe
  • lista płac
  • dowody przesunięć
  • dzienne zestawienie sprzedaży
  • miesięczne zestawienia raportów dobowych
  • nota księgowa
  • dowód wewnętrzny
  • rozliczenie kosztów podróży służbowej i wartości diet
  • inne dowody księgowe
  • 4. Środki trwałe w firmie
  • pojęcie i definicja środków trwałych
  • amortyzacja środków trwałych, metody amortyzacji
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
Moduł III. Praktyczne przygotowanie JPK. Rozliczanie pracowników, rozrachunki z US. Samochód w firmie - 8 h
  • 1. Samochód w firmie wykorzystywany w działalności gospodarczej
  • używanie samochodu prywatnego w celach służbowych
  • karta ewidencji przebiegu pojazdu – kilometrówka
  • koszt użytkowania pojazdu jako koszt uzyskania przychodu
  • 2. Rozliczanie pracownika w firmie z US i ZUS
  • lista płac jako podstawa ewidencji w KPiR
  • indywidualne karty przychodów pracownika
  • obowiązki pracodawcy wobec ZUS
  • pracodawca jako płatnik zaliczki na podatek dochodowy
  • umowy cywilnoprawne
  • świadczenia na rzecz pracowników
  • obliczanie wynagrodzenia
  • 3. Jednolity Plik Kontrolny dla mikroprzedsiębiorców - praktyczne ćwiczenia
  • obowiązki składania
  • forma
  • przygotowanie
  • 4. Zamykanie działalności
 

Metodologia

CZEGO FAKTYCZNIE NAUCZYSZ SIĘ NA ZAJĘCIACH?

 ZYSKASZ WIEDZĘ BIZNESOWĄ

Nauczysz się ZAKŁADAĆ działalność gospodarczą (na zajęciach zarejestrujesz firmę, zgłosisz ją do ZUS i US). Zyskasz umiejętność poprawnego prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. Poznasz ZASADY, PROCEDURY, OBOWIĄZKI i możliwości prowadzenia ewidencji dodatkowych (co finalnie zwiększy Twoje MOŻLIWOŚCI biznesowe).


OTRZYMASZ KSIĘGOWE PRZYGOTOWANIE

Na zajęciach będziesz sporządzał AUTENTYCZNE DOKUMENTY KSIĘGOWE (faktury VAT, faktury korygujące, faktury VAT RR, faktur VAT MP, faktury wewnętrzne, inne traktowane jak faktury VAT, rachunków, noty korygujące, paragony, raporty kasowe, wyciągi bankowe, listy płac, dowody przesunięć, dzienne zestawienia sprzedaży, miesięczne zestawienia raportów dobowych, noty księgowe, dowody wewnętrzne, rozliczanie kosztów podróży służbowej i wartości diet i inne). Poznasz pojęcie i metody AMORTYZACJI środków trwałych w firmie i nauczysz się prowadzić ich EWIDENCJĘ (a także ewidencję firmowego wyposażenia).

ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZLICZEŃ

Dzięki zdobytej wiedzy nt. PODATKU DOCHODOWEGO i VAT po Kursie będziesz umiał prowadzić ewidencje, sporządzać deklaracje VAT, przeprowadzać transakcje wewnątrzwspólnotowe, poprawnie ZALICZAĆ KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODU oraz faktycznie wybierać najlepsze formy opodatkowania dla firm. Dowiesz się również, czym jest (i jak przygotowywać) JEDNOLITY PLIK KONTROLNY.

  ODKRYJESZ NOWE MOŻLIWOŚCI

Na Kursie zyskasz wiedzę dot. wykorzystywania SAMOCHODU W FIRMIE (dowiesz się, jak wybierać najkorzystniejsze formy rozliczeń). Nauczysz się ROZLICZANIA PRACOWNIKÓW w firmie z US i ZUS, obliczania wynagrodzeń, sporządzania listy płac (jako podstawowej ewidencji w PKPiR) i innych. Poznasz indywidualne karty przychodów pracowników; dowiesz się, jakie obowiązki wobec ZUS musisz spełniać jako pracodawca i płatnik. Finalnie odkryjesz możliwości optymalizacji i rozwoju.

 

 

JAK UZYSKASZ CERTYFIKAT?

Kurs w Tax Consilium praktycznie przygotuje Cię do pracy w zawodzie ASYSTENTA DS. KSIĘGOWOŚCI. Na zakończenie otrzymasz ZAŚWIADCZENIE MEN zgodne z Rozporządzeniem MEN ws. kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. 

Dodatkowo na ostatnich zajęciach możesz podejść do egzaminu zdawanego przed Komisją Egzaminacyjną Tax Consilium. Egzamin jest bezpłatny, nieobowiązkowy i ma formę pisemną. Trwa ok. 1 godzinę i składa się z części testowej oraz zadań (analogiczne przykłady są omawiane na zajęciach, więc gdy będziesz w nich uczestniczył, na pewno sobie z nim poradzisz). Aby dostać zaliczenie, powinieneś uzyskać min. 50% punktów możliwych do zdobycia. Gdy tak się stanie-otrzymasz od nas dodatkowo (oprócz ZAŚWIADCZENIA) - również CERTYFIKAT ASYSTENTA DS. KSIĘGOWOŚCI z kodem zawodu 431101 według kwalifikacji zawodów i specjalności MPiPS. Każdy certyfikat Tax Consilium oznaczony jest hologramem potwierdzającym autentyczność dokumentu (tu znajdziesz przykładowy certyfikat).  Do egzaminu możesz podejść bezpłatnie dwa razy. Oczywiście, możesz również z niego zrezygnować,
jednak zachęcamy Cię, abyś sprawdził swoją wiedzę. 

 

 

JAK BĘDZIEMY WSPIERAĆ TWOJĄ NAUKĘ?

 INDYWIDUALNA OBSŁUGA I OPIEKA DORADCY

W trakcie Kursu otoczymy Cię specjalną OPIEKĄ DORADCY, z którym będziesz w stałym kontakcie. Będziesz otrzymywał dodatkowe materiały i podsumowania zajęć. Co ważne, w Tax Consilium uczymy nie tylko kompleksowo, ale i z uśmiechem. Bardzo dbamy o dobrą, przyjazną atmosferę i naprawdę zależy nam na Twojej satysfakcji (dlatego po każdym module tematycznym Kursu będziemy Cię prosić o feedback). Będziemy też do Twojej dyspozycji, jeśli będziesz miał dodatkowe pytania.

 BEZPŁATNE ODRABIANIE ZAJĘĆ

U nas nie stracisz żadnych zajęć – jeśli będziesz potrzebował pomocy, pomożemy Ci nadrobić zaległości i zapewnimy BEZPŁATNĄ MOŻLIWOŚĆ ODRABIANIA ZAJĘĆ na warunkach określonych w naszym Regulaminie.

 30 DNI OPIEKI POSZKOLENIOWEJ

Przez 30 DNI od zakończenia Kursu otoczymy Cię specjalną, e-mailową opieką poszkoleniową określoną w naszym Regulaminie. Przez miesiąc nasi Trenerzy będą do Twojej dyspozycji. Jeśli będziesz miał pytania lub wątpliwości związane z programem Kursu, pomożemy Ci je rozwiązać.

  ŚCIEŻKI EDUKACYJNE I RABATY

 Dodatkowo po Kursie przydzielimy Ci specjalne zniżki i rabaty na udział w kolejnych Kursach:
oraz 5% na drugi i 10% rabatu na trzeci (i każdy kolejny) Kurs w Tax Consilium.




ZYSKAJ UZNANIE NA RYNKU PRACY

W naszych szkoleniach brali udział pracownicy znanych firm prywatnych i instytucji publicznych, m.in. Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o., Narodowe Centrum Nauki, IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o., Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, PZU Życie S.A., Uniwersytet Jagielloński, Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie i wielu innych. Otrzymaliśmy liczne referencje i rekomendacje (sprawdź na: www.taxconsilium.com).




ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

  • wypełnij zgłoszenie on-line 
  • napisz e-mail na adres: szkolenia@taxconsilium.com
  • zadzwoń pod nr: 12 623 73 43
  • lub zgłoś się osobiście: Rynek Główny 30/37, 31-010 Kraków
    Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00


Jesteśmy firmą, która narodziła się z marzeń, pasji i chęci dzielenia się wiedzą. Prowadzimy biuro rachunkowe, a także organizujemy certyfikowane kursy z zakresu nowoczesnej rachunkowości, kadr i płac, podatków. Uczymy praktycznej, biznesowej księgowości, tzn. tego, w czym jesteśmy najlepsi. Kształcimy umiejętności, dzięki czemu szybko staliśmy się liderem na małopolskim rynku szkoleń finansowych. Współpracujemy tylko ze specjalistami-praktykami: ekonomistami, księgowymi, prawnikami, ekspertami IT, prawnikami, przedstawicielami instytucji i dyplomatami. Uważamy, że markę tworzą ludzie. Dlatego Tax Consilium Sp. z o.o. to nie tylko firma, ale przede wszystkim osoby, które ją budują.

Dodatkowe informacje

Szkolenie może zostać zorganizowane w języku: polski
Szkolenie może zostać zorganizowane na terenie firmy klienta

Ilość wyświetleń oferty: 81

548,00 zł + VAT (zw.)

v
Zaczyna się za:

Miejsce i termin szkolenia

  • Tax Consilium Sp. z o.o.
  • Rynek Główny 30/37 31-010 Kraków
  • Termin:   28.01.2018 09:00 - 04.02.2018 15:00
  • Zaczyna się za:  4d 18h 8m
  • Cena netto: 548,00 zł
  • Trenerzy:

  • Agnieszka Tatarska

  • Jacek Adamczak

Tax Consilium Sp. z o.o.

Rynek Główny 30/37, 31-010 Kraków

tel: 12 623 73 43

email: marketing@taxconsilium.com